Złoto na czarnym tle - buty ...

czwartek, 9 października 2014
Cześć :)

Kolejny jesienny wieczór w łóżeczku, z laptopem na kolanach (który praktycznie już nie jest mój, gdyż dzisiaj sprzedałam go na aukcji, w serwisie Allegro, ale spokojnie będzie drugi więc bloga nie opuszczę), gorącym Cappuccino oraz muzyką w tle. Tym razem jednak bez żadnej świeczki zapachowej, gdyż wyjątkowo w dniu dzisiejszym, żaden zapach mi nie odpowiada, też czasami tak macie? 


Tak jak obiecałam, pojawi się kilka postów stylizacji, i dzisiaj jest kolejny z nich. Na sobie mam dobrze znaną Wam z poprzedniego postu czarną kurtkę, spodnie też już znacie (oczywiście te osoby które są na bieżącą na moim blogu :)), jednak koszula jest tutaj premierowa (zakupiłam ją za jedyną złotówkę w SH, firmy Atmosphere, i co najważniejsze w moim rozmiarze 34, wzór może trochę powiewa babuszką, ale kocham koszule w każdym wydaniu), oraz buty mają swój debiut (dostałam je od mamy, tuż po powrocie z hurtowni obuwniczej, są miękkie, wygodne, być może rozmiar przyduży troszkę, ale na zimę idealne, do grubszej skarpety). 

Zapraszam do zdjęć :)










Co sądzicie o tej stylizacji? 
Ja mam wrażenie, że coś tutaj nie pasuję... hm ;/, kurtka, bądź spodnie, a jakie jest Wasze zdanie?


Do następnego.

Emilka :*

28 komentarzy

  1. Świetne buciki, w sam raz na jesień!
    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne buty, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie pasuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja myślalam o kurtce lub sppdniacj

      Usuń
  4. buty sa super :) koszula też, ja również kocham koszule w każdym wydaniu :) a w kratę to najbardziej :)
    całość wygląda fajnie, ewentualnie na upartego można by zmienić kurtkę, na jakąś skórzaną, bardziej rockową, to lepiej pasowałaby do butów, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest ok :) Też je bardzo lubię, pasują do wszystkiego, są wygodne, nie można wymagać więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te buty!
    Mam zamiar kupić sobie czarne botki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne są naj do wszystkiego pasują :)")

      Usuń
  7. te buty już widziałam - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post !Want to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie te buty są świetne :-) Pozdrawiam
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*