"Weekend w Paryżu"

czwartek, 30 października 2014
Cześć :)

Par, jak mówi moja koleżanka, jest miejscem spełniania marzeń, ikoną mody, i czym tylko sobie wymarzymy. Każdy (chyba?) chciałby spędzić tam chociaż jeden dzień, i zobaczyć słynną Wieże Eiffela, ja teeż... Dlatego zgłosiłam się do wzięcia udziału w akcji "Blogerki wietrzą szafę", w której trzy blogerki mogą wygrać Weekend w Paryżu. 
W ramach tej akcji osoby biorące w niej udział, muszą stworzyć stylizacje pod tytułem "Weekend w Paryżu".  


Paryż kojarzy się z klasą, czymś pięknym, nie zastąpionym, jednak moda jest tam przeróżna,.... i nie można bać się wyzwań. Dlatego też ja w swojej stylizacji postawiłam, na sportowy - szyk. Czy mi się udało połączyć te dwa elementy? Przekonajcie się sami. Zapraszam do stylizacji.








"Widać, że Polka w Paryżu..." - chociaż w marzeniach.....


Co sądzicie o tej stylizacji?

Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Ja należę do tego "Chyba " ;D Bo Ani jednego dnia nie chciałabym spędzić w Paryżu !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo ta koszula jeansowa :) A ja jednak należę do większości, bo do Paryża mogłabym jechać choćby od razu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryż jest przepiękny, spędziłam tam 12 dni i stwierdzam, że jest to zdecydowanie za mało, żeby w pełni poznać i nacieszyć się tym miastem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj.... jak bym chciała tam być choć na chwilę :)

      Usuń
  4. Byłam w Paryżu ale tylko na lotnisku :) Spódniczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chyba jedną z nielicznych której jest obojętnie czy spedzi dzień w Paryżu,czy nie ;-)
    A co do stylizacji,to ciekawa najbardziej spodobała mi sie spódniczka albo sukienke :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karmelowa ramoneska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;)
    Ja też chcę do Paryża ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*