Preparat nawierzchniowy od KillyS ...

środa, 29 października 2014
Cześć :)


Jestem rozczarowana sobą gdyż nie dotrzymałam postanowienia z pisaniem postów, z  nie większym odstępem niż co drugi dzień. Tak już czasami bywa, że człowiek zajmie się innymi sprawami i o kolejnych zapomina, całkiem przez przypadek i z wykończenia.

Dzisiaj przychodzę do Was moi kochani, z recenzją produktu kosmetycznego, który dostałam od firmy KillyS, w ramach testów. 


Ciekawi? Zapraszam do dalszej lektury...

____________________________________________________________________


Wet look Preparat nawierzchniowy (Top coat) - KillyS



Co podaje producent?
Słowa producenta: preparat "Przeznaczony do nabłyszczania, utwardzania i przedłużania trwałości lakieru. Szybkoschnący, ekstremalnie nabłyszczający preparat nawierzchniowy. Zawiera filtr UV przedłużający świeżość koloru oraz chroniący płytkę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Utwardza lakier zapobiegając odpryskiwaniu – przedłuża jego trwałość. Ekstremalne nabłyszczenie nadaje efekt „mokrych paznokci” - codziennie świeżego manicure!" A jak używać? Jeśli chcemy stosować go jako Top nabłyszczający, przedłużający trwałość lakieru - należy nałożyć jedną warstwę na wcześniej zaaplikowany lakier kolorowy, Gdy chcemy przedłużyć i odświeżyć blask lakieru, po dwóch dniach należy nałożyć drugą warstwę.  Na buteleczce podana jest też data ważności produktu i adres producenta. 



Opakowanie?
Buteleczka z preparatem zamknięta jest w płaskim kartoniku (z przezroczystym plastikiem), klasyczne opakowanie dla tego typu produktów. Sam produkt mieści się w przezroczystej szklanej buteleczce, o kształcie prostokątnym, ze srebrnym korkiem, z którego wychodzi nie za duży, ale bardzo praktyczny pędzelek. Dodam iż pędzelek dobrze radzi sobie z rozprowadzaniem tego produktu na płytce paznokcia.




Zapach i konsystencja?
Zacznijmy od zapachu, który pachnie tradycyjną odżywką do paznokci, tradycyjnym lakierem do paznokci. Warto wspomnieć iż zapach ten nie jest mocny i nie jest długotrwały, za co plus dla producenta (nawet mój chłopak go nie wyczuł gdy malowałam nim paznokcie, hehe... a to już coś, bo zawsze narzeka na zapachy lakierów).  Konsystencja produktu, nie jest mocno gęsta, ale aż lejąca się jak woda też nie jest, można powiedzieć, że produkt należy do tych z półki srednio gęstych, które lubię najbardziej. 

Moja opinia?
Opakowanie bardzo mi się podoba, szata graficzna też - prostota, to co najbardziej lubię. Pędzelkiem także dobrze się operowało, rozmazując preparat na płytce paznokcia, także to też oceniam na plus. Zapach i konsystencja także na plus. A teraz przejdźmy do działania, czyli to co najważniejsze jest w tego typu produktach. Nabłyszczanie - i tutaj jak najbardziej na plus, gdyż lakier wygląda zupełnie inaczej, żywiej, i bardziej się błyszczy po zaaplikowaniu tego produktu. Utwardzanie - przyznać muszę, że nie załamał mi się żaden paznokieć, w trakcie gdy miałam ten produkt nałożony na paznokcie, także myślę, że ta obietnica ma coś w sobie. Przedłużanie trwałości lakieru - hm... i tu bywa różnie, jeden lakier utrzymuje się faktycznie dłużej, bez żadnych zmian, a na inny zupełnie nie działa, także tutaj zależy też od lakieru jaki jest pod spodem. Ogólnie produkt krzywdy nie zrobił i dwie obietnice się spełniły, więc jeśli chodzi nam o nabłyszczenie to polecam jak najbardziej, z utwardzeniem też sobie radzi, jednak jeśli szukamy preparatu na przedłużenie trwałości lakieru, to nie mogę go polecić (sumienie mi nie pozwala).Cena tego produktu wynosi średnio 10 zł (z tego co zaobserwowałam). Dostępny jest stacjonarnie i online.


Znacie ten produkt?
Jaka jest Wasza opinia?



P.S. Myślę o założeniu drugiego bloga, ten blog byłby blogiem kosmetycznym, a drugi typowo modowym? Wydaje mi się, że posty trochę się gryzą, a tak byłoby przejrzyściej a jakie jest Wasze zdanie? :)



Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Bardzo fajny post! :)
    Obserwuję i liczę na to samo xD
    Zapraszam:) zycienakoturnach.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie nie przeszkadzają posty kosmetyczne i modowe na jednym blogu, ale to tylko moje skromne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję i cenie sobie każde zdanie :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę ten preparat :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Produktu z tej firmy akurat nie znam, natomiast używałam kiedyś top coatu z Pease, działanie to samo, a byłam z niego bardzo zadowolona, dodatkowo bardzo szybko sechł. Był też niezastąpiony przy tzw. pieczątkach, które robię sobie notorycznie. W razie wpadki, dokładałam rano jeszcze jedną warstwę, która ukryła wszystkie odciśnięte miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, będę mieć ten produkt na uwadze :)

      Usuń
  5. Ja produkty tej firmy znam, chociaż osobiście tego nie miałam :-)

    Drugi blog fajny pomysł, albo możesz zrobić jakiś podział na zmianę posty lub w jakieś wybrane dni takie a w inne reszta :-) tak będzie lepiej dla zainteresowanych konkretnymi postami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam i nie wiem czy kupię. Co do drugiego bloga to w sumie fajny pomysł, ale jeszcze lepszy jest taki, jaki zaproponowała Lakierowniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się pomysł Lakierowniczki :)

      Usuń
  7. Nie znam ale fakt,ze nie ma przykrego zapachu jest dlamnie wielkim plusem-moja mama zawsze na to narzeka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*