Krem do rąk od Avon...

sobota, 4 października 2014
Cześć :)

Ten tydzień minął bardzo szybko, pełen wrażeń i pracy. A teraz szykuje się seria zaległych postów, gdyż mam dla Was wiele do napisania, opisania, pokazania. Dzisiaj w poście recenzja kremu od Avon, a w kolejnych postach możecie spodziewać się kilku stylizacji, z wykorzystaniem ubrań i butów, które zakupiłam będąc w tym tygodniu w Warszawie (po bardzo okazjonalnej cenie). Na blogu pojawi się także moje wrześniowe denko kosmetyczne, oraz recenzja pewnego produktu do włosów, który nie specjalnie podbił moje serce. Ale o tym już w kolejnych postach a dzisiaj o kremie do rąk.



Glicerynowy krem do rąk i paznokci z wit. E




Co podaje producent?
Producent zapewnia nas, że dzięki specjalnej formule, nasze dłonie odzyskają optymalny poziom nawilżenia, a także, że paznokcie będą lśniły naturalnym blaskiem. Warto wspomnieć też, że produkt ten producent uważa za hipoalergiczny. Jak używać ten krem, według producenta? Po prostu wystarczy wmasować go w dłonie, jak każdy typowy krem do rąk.

Skład: "aqua, glyceryl stearate se, mineral oil, glycerin, cetyl alcohol, alcohol, dimethicone, phenoxyethanol, parfum, disodium edta, methylparaben, mica, calcium pca, alcohol denat., rosa centifolia flower extract, tocopheryl acetate, ci 77891, ci 17200, ci 47005, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, butylphenyl, methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene,  <1022941-007> "



Opakowanie?
Tradycyjna tubka, wykonana z miękkiego, ale trwałego plastiku. Pojemność kremu to 100 ml. Szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu, delikatny róż z połączeniem granatu i bieli. Wzór kwiatka, przykuwa wzrok, grafika ciekawa ale nie obciążona. Korek także plastikowy, z którym nie ma problemu by go zakręcić. 


Zapach i konsystencja?
Patrząc na opakowanie, wydawało by się, iż zapach będzie typu kwiatowego. Dla mnie jest on bardziej naturalny, jak tradycyjny krem bez dodatku kwiatów, itp. Liczyłam, że będzie to zapach typowo różany, jednak róże można wyczuć tutaj ale w tak niewielkim stopniu, że jak nie będziemy dłoni specjalnie wąchać by wyczuć ich zapach, to nie wyczujemy. A jak było u Was? Przejdźmy zatem do konsystencji, która jest typowa dla tego typu kremów. Wyciśnięta z tubki nie spływa a utrzymuje się w takim stanie jak po wyciśnięciu, aż do momentu rozsmarowywania.


Moja opinia?
Opakowanie tradycyjne, mogę dać za nie plus. Konsystencja też na plus. Krem na dłoniach rozsmarowuje się z łatwością, dosyć szybko się wchłania. Producent podaję, iż krem wyrównuje optymalny poziom nawilżenia, fakt dłonie po nałożeniu tego produktu są nawilżone, jednak u mnie te nawilżenie utrzymuje sie góra do godziny, a po tym czasie czuję dalej suche dłonie, dodam, że gdy wyjdę na podwórko przy takiej pogodzie jak teraz jest to już po średnio 10 - 15 minutach, mogę ponownie aplikować krem by nawilżyć dłonie, gdyż wcześniejsza warstwa wpiła się momentalnie w skórę moich dłoni. Stosuję ten krem już od pewnego czasu (zużyłam prawie całą tubkę), i moje dłonie nie odczuły mocniejszego nawilżenia. Połysk paznokci? Bez zmian. Uważam, że ten krem jest odpowiedni dla osób, które mają dłonie stosunkowo mało wysuszone, moje dłonie jednak potrzebują mocniejszego nawilżenia. Dokończę ten krem i do niego już nie wrócę. Wczoraj zakupiłam w sieci Tesco, krem do rąk z Soraya, który zawiera miód i mleko, i jest przeznaczony do dłoni szorstkich i popękanych, więc jak zużyję ten, biorę się za ten co kupiłam. Na pewno też o nim Wam napisze. 




Znacie ten krem od Avon? Bądź inne rodzaje z tej firmy?
Co o nim myślicie?

Do następnego.

Emilka :*

20 komentarzy

  1. Ja nie lubie tych kremów z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie jest dla mnie, lubię jak krem intensywnie pachnie no i na jesienno-zimową porę potrzebuje silniejszego nawilżenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te kremy, sama mam i używam i są świetne. Może wybrałaś zły? Ja choć miałam suche dłonie teraz wyglądają pięknie.
    Pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może a jaki możesz polecić z większym nawilżeniem ?

      Usuń
  4. Nigdy go nie miałam. Raczej się nie skuszę na kupno :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam krem do rąk z Avonu malina i mięta.. mam nadzieję, że będzie fajny ;) A tego co miałaś będę omijać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś stosowałam kosmetyki z Avonu, ale teraz od dawna już nic nie kupiłam od nich....Fajny był taki krem do rąk zimowy z tego co pamiętam :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. te kremy z avonu sa ok gdy nie mamy mega problemu ze skóra dłoni.
    Chociaż używałam od nich kremu z masłem kakaowym i ten był fenomenlany! genialnie i długotrwale nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo na pewno zakupie bo kocham masło kakaowe :):)

      Usuń
  8. miałam jakiś krem z avonu i był całkiem ok :) ale niestety nie pamiętam już jak dokładnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  9. kompletna klapa ten krem, nie polecam ....

    Zapraszam na drugie życie mojego bloga ! mam nadzieję że sie spodoba ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się nie spisał najlepiej

      Usuń
  10. U mnie faworytem są z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie standardy czasami są naj naj :):)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*