Koturny na jesień...

niedziela, 5 października 2014
Cześć :)

Właśnie przed chwilą przeczytałam w internecie o śmierci, na pewno Wam znanej aktorki Anny Przybylskiej. Powiem szczerze, że wcześniej nie wiedziałam, że choruje, bardzo mi przykro z tej sytuacji jaka ma miejsce. Była wspaniałą aktorką, i dobrym człowiekiem, niech spoczywa w spokoju.
[*]



Powiem, że nie wiem co mam więcej dzisiaj dla Was napisać, jestem jakaś przybita, więc nie będę Was zanudzać moim słabym nastrojem i zapraszam do oglądania mojej dzisiejszej stylizacji.










Dodam tylko iż bluzka i buty na powyższych zdjęciach to zakupy z wyjazdu do Warszawy, o którym Wam pisałam w poprzednim poście. Buty kosztowały mnie jedynie 20 zł - i są nowiutkie, z wyprzedaży, a bluzka to tylko koszt 15 zł - także nowa, zakupiona w centrum tureckim na Wólce Kosowskiej.

Co myślicie o moich zakupach? I o samej stylizacji?


Do następnego.

Emilka :*

34 komentarze

  1. Kilka godzin temu również dowiedziałam się o śmierci... Taka młoda kobieta, ech.
    Co do stylizacji - jest po prostu idealna :). Nic dodać i nic ująć. Kolory oraz kroje ubrań świetnie do Ciebie pasują. Czekam na więcej stylizacji w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna stylizacja, ale buty ? MEGA !
    Mówisz 20 zł? Boże, ja też chcę taką okazję złapać, noo !
    Pozdrawiam cieplutko, Sara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale podoba mi się Twoja torebka :) uwielbiam coś w stylu kuferków z błyszczącej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty bardzo mi się podobają!! też chcę takie ;) w dodatku ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, śliczna bluzeczka:)


    Pozdrawiam!
    JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio bardzo lubię nosić Lity, wygodne, kobiece, ale te koturny też mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne połączenie i przyznam, że bardzo podoba mi się Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne koturny, przypomniałaś mi że sama mam jakieś na dnie szafy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety, te życie bywa czasem baaaardzo niesprawiedliwe.... :( a my jesteśmy tylko ludźmi, każdy ma prawo do kiepskiego nastroju....
    świetny zestaw!
    dzięki za odwiedzinki i miłe słowa :*
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety śmierć przychodzi tak szybko. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prxyjrmny zestawik :) Prosto i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciki masz świetne! Wydłużają nogi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*