Futerko - na chłodniejsze dni jesieni ...

wtorek, 21 października 2014
Cześć :)

Dzisiaj przychodzę do Was moi kochani czytelnicy, z postem o modzie, czyli kolejną stylizacją w moim wydaniu. Stylizacja jest prosta, idealna na wyjście do miasta (na zakupy, czy zwykły spacer przed siebie). A może jeszcze gdzieś?? :)



Przewodnim motywem owego ubioru jest futerko (oczywiście chcę podkreślić, iż nie jest ono naturalne, tylko sztuczne! - naturalnego bym nie założyła). Futerko jest bardzo ciepłe, i to wspaniała alternatywa na chłodniejsze dni, zamiast zwykłej , tradycyjnej kurteczki. Noszone może być także zimą do ramoneski i też nie zmarzniemy.  

Do futerka dobrałam, mięciutki, polarowy? szalik w kolorze jasnego beżu, oraz karmelową torebkę i jasne jeansy (które już znacie z wcześniejszych postów) oraz jasno beżowe buty. 







I jak spodobała Wam się dzisiejsza stylizacja?



A poniżej fotki z jednym z najukochańszych facetów w moim życiu :)




Do następnego.

Emilka :*

37 komentarzy

  1. Nie noszę takich futerek ale wielki plus za to, że nie jest prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam takie futrzaki :) Pasują do sukienek,albo jeansów :) Mam aż w trzech kolorach hihih

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam obecnie jedno czarne, ale planuję też zakup kremowego :)

      Usuń
  3. uwielbiam futerka, przechodzilam cala galerie handlowa i nie znalazlam idealnego :( a bardzo chcialalabym z takim kapturkiem :( jest sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W galerii też nie znalazłam nic szczególnego z futerek, tylko wysokie ceny :) moje kupione w osiedlowym sklepiku :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam futerka :) Są wspaniałym wypełnieniem stylizacji :)
    Ps.Dziękuję Kochana za odwiedziny i komentarz;*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta kamizelka :) ja już od jakiegoś czasu poluję na jakaś podobną do tej Twojej ;) ale zawsze są w kosmicznych cenach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ceny tych kamizelek są dosyć wysokie, w szczególności w Galeriach, poszukaj może w sklepikach miejscowych :)

      Usuń
  6. Fajne futerko :) Choć najbardziej podobają mi się Twoje buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za futerkami nie przepadam ;p wolę kurtki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam zamiar kupic sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  9. śliczne zdjęcia, kocham takie futerka!

    Pozdrawiam!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz. :)
    Przystojniacha z tego faceta :P
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cieplutko od razu :-) piękne masz butki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. futerka są zawsze na czasie :)
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. futro zawsze w modzie, warto mieć coś takiego w swojej szafie.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa i oryginalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że bardzo podobają mi się takie futrzane kamizelki to ich nie noszę, bo mnie pogrubiają :P ale z taką idealną figurą jak Twoja, jak najbardziej bym założyła :) Mam również ochotę na taki futrzasty szalik, a widziałam w ofercie niektórych sklepów, że mają je w asortymencie, muszę się wybrać na łowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda Ci się znaleźć takie co będzie ładnie na tobie leżeć :) tak jak mówią, że czarne wyszczupla, a gdy ja nosze czarne np. leginsy to każdy ma wrażenie , że przytyłam, o taki paradoks :)

      Usuń
  16. Nie nosze takich futerek ;p Ale mimo wszystko, Twoje bardzo mi się podoba ;) Ładnie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*