Czapeczka na chłodniejsze dni...

czwartek, 23 października 2014
Cześć :)

Wstając dzisiaj rano, patrze przez okno i co widzę? 
Zamarznięte szyby w samochodzie!! 
Olabao... chyba był mróz
Tak to już idą pierwsze mrozy, małymi kroczkami. 

Dlaczego o tym piszę? Wczoraj moja mama kupiła mi czapkę o którą prosiłam, i pogoda jakby o tym fakcie wiedziała, i splatała psikusa, żeby tę czapkę dzisiaj wykorzystać. Dlatego też jest ona w roli głównej w tej stylizacji. 

Sama stylizacja jest prosta, typowa na kolejny miejski spacerek, lub na kolejne zakupy. Czapeczka smerfetka jest produktem polskim wykonana jednak tylko z 20% bawełny, a reszta to poliester. Buty już królowały na blogu, dlatego też zostawiam je dzisiaj w spokoju. Nowością są też spodnie z Zary, zakupione za 35 zł , w sklepie LOGO (nowiutkie, bez żadnego mankamentu), kurteczka pikowana (ostatnio każdy pyta mnie gdzie ją zakupiłam, a ma już ona drugi sezon i została zakupiona na bazarku). 

Ojj... się rozpisałam, a teraz zostawiam Was ze stylizacją... 








Przepraszam za słabe zdjęcia, lecz robione są telefonem i wieczorową porą wychodzą gorzej niż w dzień.

Do następnego.

Emilka :*

48 komentarzy

  1. OOo kurczę, aż zmarzłam patrząc na Twoje zdjęcia aaaaa :O
    mam nadzieję, że ja nie będę musiała chodzić jeszcze tak opatulona, bo nie cierpię :/
    świetne torebka :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bardzo lubię się tak czasem opatulić i zmierzyć z kapryśną aurą na zewnątrz :D Ładna czapka. Taka prosta, ale ładna i funkcjonalna. Idealna na jesień.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam gdzieś taką czapkę :D Muszę ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie patrzę na innych jak mi zimno to się opatulam- świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ;) 6 zwycięzców :)
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/10/konkurs-z-hellmouseeu.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczki..czapeczki..jak ja ich nie lubię nosić. W samym sobie czapeczki są śliczne i wszystkim pasują,ale jak ja już jakąś nałoże to aż najlepiej w ogóle zostać w domu i nie wychodzić na żadne zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasują trzeba tylko dopasować :)

      Usuń
  7. W Rossmannie jest także świetna czapeczka za około 5 zł , polecam :)
    Zapraszam do mnie :* http://blueberryloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka, szukam identycznej tylko w białym kolorze i nigdzie nie mogę spotkać :(

    Zapraszam do mnie na
    mademoisellepatrizia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białej niestety też nie wiedziałam ...

      Usuń
  9. mamy zawsze wiedzą kiedy wkroczyć do akcji ! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję paletki do cieni iconic3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna czepka :) super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wygladasz w czapeczce - bardzo mi sie podoba równiez kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o czapki to jestem bardzo wybredna, ale już sobie kupiłam taką, która mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny zestaw :) fajny szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw ;)
    Fajna czapka ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja i świetna czapka :)
    pozdrawiam :) i zapraszam do mnie: www.paulyenn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się torebka i czapka :)) fajnie wyglądasz :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna czapka:

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestawik ;) Pasuje Tobie ta czapa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie, przede wszystkim ciepło. Dopiero w zeszłym roku przekonałam się do czapek i bardzo mnie to cieszy, wcześniej marzłam bo uznałam że nie wyglądam dobrze w czapkach. Teraz już mam swoją ulubioną :) a Tobie-do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dopiero co drugi rok będę nosić czapki :)

      Usuń
  20. ja mam czapki z tamtego roku, ale pewnie się skuszę na jakas;d ja nie lubiłam czapek, ale w tamtym roku się przekonałam;p

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądasz, ja już też śmigam w czapkach
    jak byś miała czas, możesz do mnie zajrzeć i kliknąć w link do bluzki w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw :) obserwuję :*pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*