Sukienka H&M .....

piątek, 19 września 2014
Cześć :)


Dzisiaj przychodzę do was z postem, który miał pojawić się wczoraj, jednak z  racji tego, że wczoraj nie miałam dostępu do komputera, pisze go dzisiaj najwcześniej jak tylko mogę. 

Stylizacja jaką dzisiaj przygotowałam Wam do pokazania, składa się z sukienki w kwiaty (mojego nowego nabytku), oraz trampek w kolorze kwiatów. Z góry przepraszam za jakość zdjęć. Nie przedłużając zapraszam Was do ich oglądania i czekam na Wasze opinie. 








Sukienka - H&M / Trampki - bazarek 


_______________________________________________________________

Chcę też Wam pokazać pokazać śliczną sukienkę w neonowym kolorze, która jest na sprzedanie, może komuś wpadnie w oko. 

W razie wszystkich pytań i po więcej zdjęć, zapraszam do kontaktu: KLIK - Anetka :)





Do następnego.

Emilka :*

39 komentarzy

  1. Piękna ta Twoja sukienka ale Trampki do niej nie pasują ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też średnio mi się to widzi, ale chciałam spróbować :)

      Usuń
  2. świetna sukienka ;)
    http://creamshine.blogspot.com/2014/09/my-little-metamorphosis.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka w kwiaty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka urocza jest ta w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko wyglądasz w tej w kwiaty :)
    Pozdrawiam kochana ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka :)) uroczo w niej wyglądasz :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie sukienki :) słodko i dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka ładna ale takich trampek do niej napewno bym nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ta Twoja sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne są obie sukienki:) tej żółtej chyba bym nie sprzedawala:) ps.bedzie mi bardzo miło jeśli i Ty mnie odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółta to sukienka koleżanki :) ale jest śliczna to prawda :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają u dziewczyn takie sukienki:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/animal.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow jaka śliczna sukienka :) zazdroszczę :) pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, nie znam drugiego tak romantycznego i dziewczęcego motywu, jakim są kwiaty! :)
    Super wyglądasz :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie Ci w tej sukience;.cudownie kobieco !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*