Moje pierwsze (5 minutowe) zakupy w Hebe ...

sobota, 13 września 2014
Cześć :  )


Moje pierwsze zakupy w Hebe, były tak szybkie jak strzała Amora, ale o tym za chwilę.

Jak wiadomo, niedawno na moim blogu było wakacyjne rozdanie, i chcę powiedzieć, że wszystkie adresy wygranych osób do mnie dotarły i w poniedziałek wysyłam paczki, więc osoby które wygrały po niedzieli mogą spodziewać się przesyłki.  

Niedawno w pobliżu mojej miejscowości otworzyli, nową galerię,a mianowicie Bramę Mazur, która mieści się w Ełku. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, gdyż dzieli mnie od tej galerii tylko 20 km, a to jest jedynie 20 minut drogi. 
Mieszczą się w niej z moich ulubionych sklepów: House, Cropp, H&M, Sinsay (jeden z najlepszych, może nie pod względem jakościowo ubrań, lecz bardziej pod względem ich projektu), Glam Box, Home&You, Reserved oraz drogeria Hebe (uwielbiam tę drogerię - choć wczoraj byłam w niej pierwszy raz i od razu się zakochałam), a także stoisko z kosmetykami Vipera. 
Do pełni szczęścia brakuje mi tylko w tym centrum handlowym kilku sklepów, takich jak: Bath&Body Works (gdyż najbliższy jest aż w Warszawie, chyba, że o bliższym ja nie wiem a Wy wiecie, od miejscowości Grajewo?), River Island, Bereshka, New Yorker, Pull & Bear, a także Zara (odzieżowy i dla domu), i wydaje mi się, że to wszystko. Ale jak to w życiu bywa nie można mieć wszystkiego, więc trzeba się cieszyć tym co się ma.



Galeria otwarta jest w godzinach 
9:00 - 21:00 (pon. - sob.)
10:00 - 20:00 (niedz.). 

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej zapraszam na stronę BRAMA MAZUR.



Tak zaczęłam pisać Wam o tej galerii, gdyż chcę pochwalić się Wam właśnie moimi wczorajszymi (5 minutowymi) zakupami w drogerii Hebe. Na samym początku do koszyka wpadł mi balsam Atlantic Figs (cudownie pachnie), kolejno żel do ciała Original Source lemon, szampon do włosów Syoss, coś do stóp, polerka do paznokci, i Pani przy kasie namówiła mnie jeszcze na płatki kolagenowe pod oczy. Z racji, że byłam tam ze swoim chłopakiem to znalazły się w koszyku też i męskie produkty takie jak: żel z Adidasa oraz maszynki z Bic.  Co myślicie o tych zakupach w 5 minut? Jestem pewna, że jak zawitam teraz do Hebe, i będę miała więcej czasu na zakupy to ... chyba wiecie, z własnych doświadczeń. 

Może chcecie recenzję jakiegoś z tych produktów?





Do usłyszenia.
Emilka :*

31 komentarzy

  1. Fajne zakupy :) Ja uwielbiam w Hebe to, że jest tam więcej szafek niż w Rossmannie i jest też szampon Batiste :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jak się nie mylę to w Ełku w Hebe, jest chyba ponad 10 szaf??? :)

      Usuń
  2. Dodam jeszcze, że w hebe jest więcej ludzi którzy z chęcią ci pomogą coś znaleźć czy doradzić. Na prawdę warto ;-) Tam poznałam swojego pierwszego Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też prawda :) Ja napotkałam na bardzo przemiły, ale nie nachalny personel :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię Hebe, ale ostatnio mi jakoś nie po drodze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w hebe każdy znajdzie coś dla siebie :)

    Pozdrawiam♥
    http://jugii.blogspot.com/ - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko jestem w Hebe, ale jak już jestem to... nic nie mogę znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkie te Twoje zakupy !! :D Ja dawno nie byłam w Hebe , muszę w końcu odwiedzić ! Widzę Syossa- ile on mi nerwów zjadł !! Taki łupież po nim miałam że głowa mała ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie szybkie hehe przed samym zamknięciem prawie :). Ja przyznam szczerze że z Syoss nie miałam jeszcze nic poza lakierem do włosów, więc zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
  7. Czekam na recenzję płatków kolagenowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do najbliższej galerii i do Hebe mam ponad 30 km :D Szybkie zakupy zrobiłaś, nie znam tych produktów, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma to jak szybkie zakupy:) przypomniałaś mi, że ja też ten peeling do stóp mam w zapasie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. W Hebe jeszcze nie byłam niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio przez 5 minut w hebe wydałam prawie 100zł ;p Uwielbiam ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pobiłaś bo ja ledwie ponad 60zl :):)

      Usuń
  12. Widać, że zakupy były udane. Ja jeszcze nigdy nie byłam w tej drogerii. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam hebe;) Bardzo duzy wybór;)

    OdpowiedzUsuń
  14. w Hebe mają też niektóre produkty taniej niż w Naturze czy Rossmanie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*