Moje odpowiedzi na nominację Liebster Blog Award ...

środa, 24 września 2014
Cześć :)

Zapewne każdy już słyszał o akcji Liebster Blog Award. To nagroda, którą przyznaje bloger dla blogera, za uznanie jego pracy (bloga). Zazwyczaj przyznawana jest ona blogom mniej popularnym (tak to ktoś wymyślił na początku...? Dlaczego? Tak żeby blog stał się bardziej popularny, ale to chyba blog przez swoją treść powinien stawać się znany, a nie przez takie zabawy? Ale pobawić się można czemu nie? Chociaż po to by poznać bliżej, właścicieli blogów które lubimy.). Zadanie polega na odpowiedzeniu na 11 pytań zadanych przez blogera który nas wybrał, i zadaniu kolejnych 11 pytań, dla 11 osób które wybiera osoba z nominacji. Uważam to za fajną zabawę, która umożliwi poznanie prowadzącego bloga, aniżeli rozpowszechnienie bloga, jak już wcześniej wspomniałam. :) 



Ja zostałam nominowana przez Kasię z bloga: kasikowo89.blogspot.com.

Grafika pobrana z: http://mindfuleating.blog.pl/files/2013/12/liebsterLabelsFinal.png


To lecimy z odpowiedziami...

1. Pies czy kot? Uzasadnij.
Hm... wydaje mi się, że pies. Dlaczego? Gdyż za kotami, czy nawet małymi kotkami nie przepadam, od tak po prostu, nawet jeśli są meega słodkie.
2. Czy masz kompleksy? Jeśli tak, to jakie?
Chyba każdy ma jakiś nawet najmniejszy kompleks, ja mam ich kilka, ale taki który najbardziej mnie męczy to to iż jestem zbyt chuda. Ciągle próbuję przytyć i nic, i nic...:(
3. Jeśli mogłabyś zmienić w sobie jedną rzecz, co to by było?
Zdrowie, chciałabym mieć lepsze zdrowie.
4. Jakie jest Twoje największe życiowe osiągnięcie?
Hm... niech pomyślę... Obrona licencjatu i mam nadzieję, że już niedługo uda mi się otworzyć swój własny sklep i to też będę mogła zaliczyć do mojego osiągnięcia. Więc 3majcie kciuki :).
5. Jakie miałaś dzieciństwo?
Udane, udane, i jeszcze raz udane. Gdy byłam dzieckiem, to jak to dziecko, się narzekało, bo to, bo tamto, ale teraz patrząc z perspektywy czasu, stwierdzam, że moje dzieciństwo było bardzo udane. Kochający rodzice i brat, nie zamieniłabym ich na nikogo innego.
6. Jaki powinien być Twój idealny przyjaciel?
Idealny, to taki który na swoje wady i nie boi się ich ujawnić, udając kogoś innego, i także akceptuje moje wady, abyśmy mogli się wspierać i przyjaźnić mimo wszystko.
7. Czemu nie możesz się oprzeć ?
Zdecydowanie, czekoladzie.... chyba każdy wie jak to jest, gdy na stole leży czekolada.. :)
8. Czy wierzysz w przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną? Uzasadnij.
Nie wiem, kiedyś wierzyłam, teraz wydaje mi się, że prędzej czy później, jedna ze stron poczuje coś więcej, i nie chcąc marnować przyjaźni, nic o tym nie powie. Ale to jest temat rzeka...
9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Kopciuszek, była i jest nadal ulubiona bajką. Taka moja mała słabość.
10. Czy podążasz za modą czy może masz ją w nosie?
Haha...:) prowadzę bloga modowo - kosmetycznego, więc było nie było muszę, za nią podążać, lecz jest tak, że jeśli coś mi na prawdę nie odpowiada, to po prostu tego nie kupuję, i nie na wszystko szczerze mówiąc jest przysłowiowy grosz. 
11. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Wydaje mi się, że jak prawie każdy chcę mieć w przyszłości własną szczęśliwą rodzinę (kochający mąż i dziecko/i), do tego dom, nie musi być wystawny na pokaz, pracę z której będę szczęśliwa, a co będzie? Czas pokażę. :)



Moja druga otrzymana nominacja od Martyny, z bloga: http://martynaczaplewska.blogspot.com/

1. Jak lubisz spędzać wolny czas?
Różnie, przeróżnie... raz lubię czytać książki, innym razem przed komputerem, ale kocham spotkania ze znajomymi, rodziną, itp.
2. Najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś? Dlaczego?
Niech pomyślę... jest ich kilka, ale to tajemnica :D
3. Stawiasz na kolor na ustach czy paznokciach ?
A to zależy, jednak przeważnie wybieram kolor na paznokciach.
4. Zawsze mam przy sobie...
Telefon komórkowy.
5. W czym uważasz, że jesteś dobra?
Dobra jestem w denerwowaniu innych (tak mówi mój chłopak hehe)...
6. Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
Jak już pisałam, zdrowie, chciałabym mieć je lepsze/mocniejsze.
7. Jaka jest jedna rzecz, którą najbardziej kochasz robić?
Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia. 
8. Wolisz kosmetyki do pielęgnacji czy kolorówkę?
Kolorówka jest bardzo ważna, jednak to bez kosmetyków do pielęgnacji, sama kolorówka nie zadba o naszą higienę. 
9. Twoja recepta na smutne dni?
To zależy, różnie, czasami czekolada, czasami muzyka, itp.
10. Czy posiadasz jakieś swoje zdjęcie, które szczególnie Ci się podoba?
Tak, może nawet z dwa lub trzy :)
11. Od czego zaczynasz dzień?
Od wypicia szklanki wody, i dalej wiadomo jak każdy... mycie, śniadanko, itp. :)


Moja trzecia otrzymana nominacja od Dominiki, z bloga: 
http://fashnela.blogspot.com

1. Masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?
Tylko te z bierzmowania, a jest to Kinga.
2. Kim chcesz być w przyszłości i dlaczego?

Miałam kilka marzeń, ale obecnie chcę być najlepszą mamą na całym wszechświecie dla mojego przyszłego dzieciątka.
3. Jak zazwyczaj spędzasz weekend?

Obecnie w domu na wypoczynku, ewentualnie w szkole kosmetycznej. A wieczorne weekendy różnie. 
4. Jesteś bardziej ścisłowcem czy humanistą?

Powiedziałabym 50% na 50%. Lubię matematykę i coś podliczać, notować segregować. Kocham zarazem pisać wierszem bloga, wymyślać rzeczy plastyczne itp.
5. Jaka jest Twoja ulubiona marka butów?

Ta najwygodniejsza :).
6. Chodzisz na jakieś zajęcia dodatkowe? Jeśli tak, to na jakie?

Obecnie planuję zapisać się do Szkoły rodzenia.
7. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny i dlaczego?

Dawno to było, ale z tego co pamiętam lubiłam dość matematykę. 
8. Masz pasje? Jakie?

Oczywiście pisanie bloga, a także fotografia od młodzieńczych lat.
9. Jaka jest Twoja ulubiona książka, jeśli taką masz?

Chyba brak ulubionej, aczkolwiek jak dobrze pamiętam lubiłam książkę "Sekret". 
10. Masz idola lub idolkę?

Któż inny jakby nie rodzice. Jeśli chodzi o sławną postać to obecnie brak. 
11. Napisałaś kiedyś lub piszesz coś w rodzaju książki?


Pamiętam jak jeszcze w podstawówce zaczęłam pisać moją własną książkę, do dzisiaj zeszyt z tekstem leży gdzieś na strychu (muszę go poszukać), pisałam też wiersze, teksty piosenek i pamiętnik - taka typowa nastolatka z dawnych lat.

I co to już koniec pytań? Na początku myślałam 11 pytań, całkiem sporo, a tu nim się obejrzałam zabrakło mi już pytań do odpowiadania. 

To teraz ja muszę wymyślić 11, pytań? 
1.Co myślisz o akcji Liebster Blog Award?
2.Jak wspominasz początki prowadzenia swojego bloga?
3.Jaka cechę cenisz w ludziach najbardziej?
4.Jakie są Twoje 2 największe wady, i 2 największe zalety?
5.Jaka rzecz jest podstawą w Twojej garderobie?
6.Kosmetyk bez którego nie wychodzisz z domu?
7.Twoja recepta na smutne dni to ...?
8.Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
9.Jakie jest Twoje motto przewodnie (cytat)?
10.Największe osiągniecie związane z blogiem (blogowaniem, w blogosferze)?
11.Co myślisz o pytaniach 1 - 10?


A nominuję (starałam się wybrać blogi, które lubię czytać, nie są to wszystkie blogi, bo mogę wybrać tylko 11 :( )
1. http://mieciniemiec.blogspot.com/
2. http://sfavillare.blogspot.com/
3. http://www.addictedtocosmetics.pl/
4. http://kingapawlikowska.blogspot.com/
5. http://asistylee.blogspot.com/
6. http://ambasadaurody.blogspot.com/
7. http://bognyprogram.blogspot.com/
8. http://imperfecta-beauty.blogspot.com/
9. http://kuferekmarleny.blogspot.com/
10. http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/
11. http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/

Z przyjemnością dowiem się czegoś o Was :), więc czekam na Wasze odpowiedzi.

Do następnego.

Emilka :*

30 komentarzy

  1. Super odpowiedzi :) Jeśli chcesz to oddam Ci kilka moich kilogramów :P
    Ja podobnie jak Ty nie do końca wierzę w przyjażń między chłopakiem a dziewczyną, moim zdaniem prędzej czy później któreś się zakocha, tak zresztą było ze mną i moim narzeczonym :) Zaczeliśmy od bycia przyjaciółmi :)
    Jako moje życiowe osiągnięcie uważam obronę inżyniera i magistra, chwilami na studiach było ciężko i nie wierzyłam, że uda mi się je skończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poproszę chętnie kilka tych kilogramów :):):) ja magistra będę w tym roku bronić :)

      Usuń
  2. O dziękuję bardzo za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, postaram się skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te pytania i odpowiedzi ;) Trochę przypominają mi złote myśli z dawnych czasów ;D
    Fajny blog, chętnie do Ciebie wróce co powiesz na wspolna obserwacje?
    pozdrawiam,
    perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam złote myśli to były czasy ;)

      Usuń
  5. Świetny blog, będę wpadać :)
    może wspólna obs? :D
    Zapraszam: http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie te łańcuszki są dość... zakrawają na gimnazjum. także nie biorę udziału, nawet kiedy dostaję 'nominację'. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale w każdym z nas jest coś z dziecka :):)

      Usuń
  7. i ja oddam te kilka kg! powiedz tylko z której części ciała chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę , przydadzą mi się bez wątpienia ... :) a z której dasz to będę zadowolona
      ... :)

      Usuń
  8. Dziękuję kochana za nominację! :)

    Przytyć trudniej niż schudnąć, wiem to doskonale! :) No i trzymam kciuki za sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemnie się czyta Twoje odpowiedzi, też wolę psy od kotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację! postaram się wkrótce odpowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za nominację:* Już odpowiedziałam na pytania!
    http://bognyprogram.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odpowiedzi kochana; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*