Mgiełka w jesiennej stylizacji...

niedziela, 28 września 2014
Cześć :)

Jak mija dla Was, piękna jesienna słoneczna niedziela?
U mnie... przyznam się Wam, że na lekkim lenistwie, ale czy nie od tego jest właśnie ten dzień? Przez cały tydzień za czymś gonimy, do czegoś dążymy aby to właśnie w jeden dzień odpocząć, i to nie zawsze jest na to czas, więc kiedy tylko możemy, wypoczywajmy, i relaksujmy się. 

Dzisiaj mam dla Was do pokazania, mój eksperyment modowy. Delikatną bluzeczkę mgiełkę połączyłam, z dość już jesiennymi butami, i delikatnymi leginsami. Jak to się wam podoba? Jednak, żeby nie było zbyt dziwnie dorzuciłam jeszcze apaszkę, ramoneskę, i torebkę










I jak wrażenia po obejrzeniu zdjęć?

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników, i dziękuję, że jesteście... :):*


Emilka :*

44 komentarze

  1. Torebka mi się strasznie podoba <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o, apaszka :D przypomniałaś mi o zakupie kilku na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też potrzebuję kilku nowycch :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. Fajna ramoneska. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest fantastyczna! Ma boski tył :) jestem wielka fanką takich mgiełek :)
    całość stroju bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna :)
    Masz super torbę!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ta mgielka! świetnie wyglądaasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie fajna ta ramoneska :)

    Kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super look!
    Zapraszam do siebie, i do obserwacji:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje ;)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ;)
    PS.Obserwuję ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty! :D


    perswazyjnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jesienna stylizacja, świetny blog!❤ Dziękuję za wizyte u mnie ;)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ;) ?
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja :)
    Pasuje do ciebie i jest w moim guście :D
    Wielki like za buciki :)
    Pozdrawiam, Sara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tobie bardzo za odwiedziny :)

      Usuń
  15. Miłam kiedys tą kurtkę ale się wymieniłam hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczne buciki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*