Czerwona mini...

poniedziałek, 22 września 2014
Cześć :)

Wstałam z samego rana, szybko się umyłam zjadłam, miałam już nawet gości, a teraz pędem zasiadłam przy komputerze i piszę dla Was post. A później muszę iść do Urzędu Pracy i dowiedzieć się do dzieje się z moim wnioskiem, bo już niedługo mija miesiąc i zero odpowiedzi. 

Nie przedłużając, przechodzę do stylizacji...

W tej stylizacji główną rolę gra czerwona mini. Która została zakupiona w SH, za jedyną złotówkę, a jest firmy Atmosphere. Do tego dobrałam czarną bluzkę cała w koronkę, oraz czerwoną marynarkę, która posiada piękne ozdobne guziki. Butki są beżowe, i bardzo wygodne, 

Zapraszam do zdjęć, i czekam na Waszą opinie.











Do następnego.

Emilka :*

33 komentarze

  1. Pasuje do Ciebie czerwony kolorek! :)

    Pozdrawia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna mini jednak ten zestaw nie pasuje do twojego typu urody.
    Postarza cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety mam takie wrażenie.
      A jesteś śliczną, młodziutką dziewczyną

      Usuń
    2. Dziękuję, tak też czułam się w tej stylizacji ... na bardziej poważną osobę/starszą . :)

      Usuń
  4. Fajny zestaw, choć ja nie przepadam za czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś polubiłam ostatnią czerwień ;);)

      Usuń
  5. Ładnie Ci w czerwonym. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka oraz buciki :) Stylizacja pasuje do Ciebie, czerwony podkreśla Twoje atuty :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetną masz tą czerwoną spódniczke i marynarke :-) Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. całość super,ale strasznie podobaja mi się buty! gdzie kupilas?:)
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w Warszawie na polskim centrum handlowym :) są mega wygodne :)

      Usuń
  9. Figura Twoja mnie powala i czuję zazdrość ;0 Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć uwierz mi :):d i dziękuję :)

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz! czerwony to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjęcia, czerwień jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aale świetne botki!!! ;) Fajnie przełamałas mocne kolory stylizacji tym beżem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja super, strasznie podoba mi się Twoja fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję loczki zrobione prostownicą :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*