"Wyspa zapachów" --- być tam to jak być w niebie zapachów...

wtorek, 19 sierpnia 2014
Cześć :)

Dzisiaj nie będzie postu modowego, nie będzie też żadnej recenzji kosmetycznej, nie przeczytacie też w tym poście żadnej porady kosmetycznej. Dlaczego? Otóż, niedawno dowiedziałam się o istnieniu wspaniałego sklepu, "Wyspa zapachów". Nazwa idealnie odzwierciedla zawartość sklepu. 
Dlaczego w tytule napisałam "być tam to jak być w niebie zapachów..."  Ponieważ, jak się wchodzi do sklepu, od razu możemy poczuć, aromatyczne zapachy, które koją nasze zmysły, czujemy się tam po prostu jak w niebie. 

Namiastkę tego co możecie dostać w sklepie znajdziecie na stronie Wyspa Zapachów.
Natomiast najnowsze promocje i nowości ukażą Wam się na stronie Fb Wyspa Zapachów Białystok.






Znajdziecie tam takie firmy jak: 







Świetną alternatywą w tym sklepie, jest to iż można zakupić tam nalewane perfumy REFAN, a także oryginalne szczotki TENGLE TEEZER.

Sklep znajduję się w Białymstoku (stolica pięknego podlasia):
 Galeria Antoniuk
ul. Antoniukowska 56
oraz
Galeria Zielone Wzgórze
ul. Wrocławska


A założę się, że nie wyjdziecie stamtąd z pustymi rękoma. 

P.S. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu kosmetycznym z okazji wakacji na moim blogu (widoczne w pasku bocznym)


Emilka :*

6 komentarzy

  1. WOW pewnie jest tam super szkoda że Wyspy nie ma blisko mnie :C Ale może kiedyś jak będę jechać obok to tam wstąpie :) http://basiek16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiedziałam o istnieniu tego sklepu ! :D Jeszcze tam mnie nie było ale nadrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak daleko ode mnie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze mają naprawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*