W połowie na sportowo w czarnym dresie...

wtorek, 19 sierpnia 2014
Cześć po raz drugi dzisiaj :)


Długo się zastanawiałam czy dodać dzisiaj drugą notkę, i w końcu wyszło, że będzie drugi post w tym dniu. Wcześniej było o sklepie, do którego gorąco zapraszam i polecam jego produkty, a teraz chcę Wam pokazać mój dzisiejszy strój dnia. 

Połączyłam trochę miejskiego look`u (koszula jeansowa - ciągle królują one w mnóstwu sklepach), ze sportowym (czarne dresy z modnym ściągaczem na dole, "dodam, że kocham dresy ze ściągaczami" i wygodne trampki w kolorze szaro - granatowym). 


A Wy co myślicie o takim połączeniu ?

Zapraszam do zdjęć :)

























Co chcecie zobaczyć w kolejnym poście stylizacje, czy recenzję kosmetyku?

Do zobaczenia :)
Emilka :*

73 komentarze

  1. Bardzo lubię jeansowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna ta koszula <3
    http://claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przeczytałam tytuł pomyślałam " o nie ! " ;D ale wygląda dobrze ! nawet mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :)
    Jeansowa koszula zawsze dobrze wygląda ! :)

    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER TA KOISZULA

    Pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Super blog! Ślicznie wyglądasz :)

    Zajrzyj też na mój: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie wygladasz, rewelacyjne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Wszystko pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi osobiście się bardzo podoba! Od jakiegoś czasu chcę kupić sobie jakieś dresowe spodnie, ale nie mogę trafić na swój "idealny" model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te są bardzo wygodne ale ładne widziałam też w h&m :)

      Usuń
  11. Koszula ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam połączenia stylów;-) świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście chyba jak każda dziewczyna uwielbiam jeansową koszulę i w swojej szafie mam ich dość sporo. Jednak wolę ją z czarnymi spodniami, a nie dresami. Chociaż zdjęciami byłam mile zaskoczona ! :) Pozdrawiam i życze powodzenia z dalszym prowadzeniu bloga. i zapraszam do mnie

    http://zsxcv-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez kocham koszule :) i zgodzę się że koszule lepiej wyglądają z innymi spodniami ale tak też nie jest źle :)))))))

      Usuń
  14. Wspaniale wyglądasz :) Stylizację chcę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie dresowe spodnie. :D

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  16. ŚWietny zestaw, prosty, swobodny i na luzie :) Koszula jest super, sama uwielbiam je nosić, można fajnie z nimi pokombinować, nosić je na różne sposoby :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne masz te spodnie i buty również :-) Super koszula - lubię takie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez lubie jeansowe koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw!
    Koszula idealna! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jeansowa koszula ;) sama muszę poszukać swojej, gdzieś na dnie szafy ;) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na nową odsłonę bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz;) Podoba mi się;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylowo i na luzie. Właśnie o to w tym wszystkim chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ten zestaw wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*