Podwójne ombre na paznokciach ...

czwartek, 7 sierpnia 2014
Cześć :)

Tak jak obiecałam, w dzisiejszym poście chcę wam pokazać dwa zdobienia paznokci. 
Zdobienie pierwsze jest to ombre z połyskującymi drobinkami wykonane przez moją znajomą, na potrzeby wesele siostry mojego chłopaka. A drugie zdobienie to też ombre, które tym razem wykonałam ja na paznokciach mojej siostry.

Co myślicie o obu zdobieniach paznokci? 












A na koniec zdjęcie mojej stylizacji weselnej :)


Do usłyszonka ... :):*

42 komentarze

  1. Oba są fajne, ciężko mi wybrać, pierwsze takie delikatne, drugie takie na lato, super ;)
    No i piękna sukienka! :)

    Pewnie, że warto próbować! Do tej metody trzeba cierpliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej mi przypadło do gustu to pierwsze :)
    Śliczna sukienka, ma piekny kolor :)
    Pozdrawiam : http://namedreams.blogspot.com/ - wpadnij !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze bardziej mi się podobają, śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie zalewasz skórki... nie wygląda to estetycznie. próbuj nakładać lakier 1mm od skórek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było po gąbeczce od ombre , i ciężko później odmyć skórki :)

      Usuń
    2. tu chodzi raczej o pokazanie koloru, niż zastanawianie się nad skórkami, enka wszystkie rozumy zeżarłaś przez tą swoją zakichaną kosmetologię

      Usuń
  5. Przymierzam się od dawna do zrobienia ombre na paznokciach, ale jakoś ciągle mam za mało czasu :P
    Pozdrawiam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj troszke mi nad tym zeszło z około 2 godzinki :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Troszeczkę , ale próbuję przytyć :)

      Usuń
  7. swiety efekt! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne ombre i stylizacja!;D

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ombre bardzo ładnie wyglądają, ciekawe połączenie kolorków ; )
    Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze zdecydowanie bardziej przypadło mi do gustu, ale oba są pomysłowe :) Piękna sukienka!
    Ja na swoim blogu w którymś z pierwszych postów też pokazałam jak zrobić ombre, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)
    http://carpediem-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa manicure mi sie podobaja. pierwsze są takie,że można je mieć na co dzień, drugie idealne na imprezkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt bardzo ciekawy! :) Zapraszam na nowy post :*
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja weselna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To pierwsze bardzo mi się podoba, jest takie delikatne! Super

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze bardziej mi się podobają :) są takie z wyrazem :) piękne zgrabne nozki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka, a paznokcie pierwsze ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. te i te mi sie podoba ale to 1sze chyba bardziej :D super wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądałaś! :) Organizuję na moim blogu konkurs gdzie do wygrania są trzy zestawy ubrań, które warte są dość trochę. Co trzeba zrobić? Niewiele, więcej informacji na moim blogu :) ZAPRASZAM >KARLA<

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze bardziej mi się podoba. Ładna sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka ;)
    Mi osobiście bardziej podoba się drugie. Jest takie letnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne pazurki, te drugie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sukienka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię paznokcie ombre, ale zdecydowanie bardziej podobają mi się Twoje paznokcie - w jednym kolorze i delikatne. Co nie zmienia fakty, że paznokcie które wykonałaś siostrze też są ładne!
    Ślicznie wyglądałaś na weselu, sukienka bardzo mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Slicznie wygladalas :) paznokcie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej czy jest coś takiego jak ombre na włosach ? ( www.wasz-dziennik.pl/uroda-i-moda/jak-dbac-o-wlosy/ombre-farbowanie-wlosow) niby jest - możesz mi potwierdzić bo nie mam pewności :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze bardziej mi się podoba :)
    Ładną sukienkę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*