Niezawodna Ramoneska, na chłodniejsze dni...

piątek, 29 sierpnia 2014
Cześć :)


Nie pisałam dosyć długo gdyż miałam troszkę spraw do pozałatwiania. Nie wiem czy Wam wspominałam, ale staram się o dotacje z Urzędu Pracy, o dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej. I w ostatnich dniach miałam dużo, jednym słowem latania. A mianowicie musiałam szukać ofert cenowych na wszystko co planuje mieć w sklepie od szpachelki do cementu, która będzie potrzebna przy remoncie, po najważniejsze. Aaaa, nie napisałam co planuję otworzyć.... , więc mam zamiar rozpocząć prowadzenie sklepu odzieżowego (odzież, torebki, buty), z połączeniem z kosmetykami, firm takich których nie ma na rynku mojego miasta, ale jakie firmy to zdradzę dopiero jak już otrzymam, bądź nie otrzymam dofinansowania.  Więc z racji tego maiłam strasznie szalony tydzień, poza załatwianiem ofert musiałam też odbyć spotkanie z doradcą zawodowym, którym okazała się przemiła Pani Joanna Ż.. Stwierdzam, że ta Pani zna się na rzeczy i umie dokładnie wytłumaczyć, co i jak trzeba zrobić, zorganizować, oraz przejrzyście odpowiada na zadawane pytania. Dzisiaj złożyłam wniosek, ankietę, itp. co było potrzebne, i w regulaminie jest przewidziany czas na odpowiedź do 30 dni. Więc pozostało mi czekać, i trzymać kciuki, aby komisja rozpatrzyła mój wniosek pozytywnie, i co was też proszę. :) Kciuki !! :P:)

W poście tym chcę Wam pokazać moja wczorajszą stylizację, i jak wcześniej już widzieliście ( osoby które są ze mną od początku prowadzenia mojego bloga), wczoraj też miałam moją nie zawodną ramoneskę, która idealnie sprawdza się w chłodniejsze dni. Bluzka została kupiona w SH, za jakieś grosze (2-3zł), i okazała się strzałem w dziesiątkę. Spodnie to nowy nabytek zakupiony w Warszawie, trampki można nazwać już klasykiem.


Zapraszam do oglądania zdjęć
Jak Wam podoba się takie połączenie?













Zapraszam też do udziału w rozdaniu, które zbliża się już ku końcowi :)

Emilka :*

22 komentarze

  1. Uwielbiam ramoneski,a w takim kolorze to szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, ja bez ramoneski nie wychodzę z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki ;) A ramoneska całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ramoneska! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Oby wszystko się udało! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutko wyglądasz w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*