Niebiesko jak w niebie ....

środa, 6 sierpnia 2014
Cześć :)

Nowości dużo nowości, będzie na blogu.. cieszycie się? 
Dzisiaj moja dzisiejsza stylizacja, w tonacji niebiańskiej, w roli głównej niebieska sukienka/tunika, idealna na taki dzień jaki był u mnie dzisiaj. Temperatura 25 stopni i tylko lekkie promienie słoneczka. 
Tunika jest z bazarku, lecz materiał jest bardzo dobry jakościowo, 100% bawełny, i dodam, że mało się gniecie. Rozmiar tej sukieneczki jest uniwersalny. Bardzo urzekł mnie jej kolor. Dużo osób widzę w podobnych, z tym, że z przewagą w tonacji szarości, dlatego ten niebieski tak mi się podoba, jest wyjątkowy, a zarazem zwyczajny. 

A już w następnym poście dwie stylizacje paznokci... 

Zapraszam do zdjęć 

















16 komentarzy

  1. Super sukieneczka, pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dobrze się czułam w tym kolorze :)

      Usuń
  2. Trudno jest mi ocenić sukienkę, bo ich nie lubię, ale powiem tylko, że torba świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ci w tej sukience. Piękny kolor :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz kochana! :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor sukienki! Lubię takie fasony - szczególnie teraz :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super sukieneczka w ślicznym kolorze:) Kochana będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział też w moim konkursie:) http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/08/konkurs-500-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*