Czerwona bluzka i jej złote cekiny...

sobota, 16 sierpnia 2014
Cześć :*


Przychodzę dzisiaj do Was z moją wczorajszą stylizacją, w której byłam na odpuście (a raczej, jak zajechałam do rodziny było już po odpuście i najlepsze mnie ominęło). Z racji tego, że moja babcia miała też wczoraj imieniny, trzeba było ubrać się nieco inaczej niż zwykle. Nie chciałam też wyglądać jak bym szła na rozpoczęcie roku szkolnego w podstawówce, więc zdecydowałam się na czerwoną bluzkę z kołnierzykiem i rękawami wysadzanymi ćwiekami, do tego dobrałam moje od niedawana ulubione szpilki w kolorze pudrowego różu, i żeby nie było przesadnie wytwornie przełamałam całą to elegancje jeansowymi spodniami z wywiniętymi nogawkami. Dodatki jakie są w tej stylizacji to kopertówka w kolorze szpilek oraz wiszące kolczyki, mega błyszczące.


Zapraszam do oglądania zdjęć :)





















Poniżej prezentuje Wam zdjęcie mojego manicure towarzyszące mi już od  środy :)


I jak stylizacja? :)

Zapraszam też do wzięcia udziału w rozdaniu kosmetycznym:

Emilka :*

23 komentarze

  1. Nie podobają mi się złote świecidełka typu nity, biżuteria. No i trochę za dużo tych nitów. No ale ogólnie wszystko cacy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w kolorze czerwonym! Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba już to mówiłam, ale buty świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna jest ta bluzeczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do ciebie idealnie kolor czerwony :) świetnie wygladalas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog.
    obserwacja za obserwacje?
    zostawisz like do fanpage? bardzo mi na tym zależy. Dzięki!
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjemnie ogląda się te fotki. Podoba mi się czerwień ze złotym tłem...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie! bardzo podobają mi się te szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana bardzo prosze jeszcze o komentarz pod zdj konkursowym ;)
    Ps. śliczna koszula ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się koszula - szczególnie za sprawą tych ćwieków :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, śliczne, śliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilka może kanapeczkę ?? :D Chudzino Ty!!
    A bluzka i całość rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula jest fantastyczna i buty <3

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz w czerwonej bluzeczce, pasuje Tobie bardzo plus ta zgrabna figura pozazdrościć:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam czerwień:)) fajnie połączyłaś tą koszulę z jeansami :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam produkty Sally Hansen, chociaż ich cena czasami mnie przeraża, a tą odżywkę udało mi się wyrwać za 19,99! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :))
    Manicure bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*