Asymetryczne spodenki....

poniedziałek, 11 sierpnia 2014
Cześć kochane :*

Weekend minął w bardzo szybkim tempie. W sobotę byłam na spotkaniu blogerek urodowych w Białymstoku. Atmosfera na "babskim spotkaniu", była przecudowna, czas leciał w szybkim tempie. Ale o tym będzie niedługo osobny post w którym opisze dokładniej cel i etap spotkania, a dzisiaj chciałam Wam właśnie pokazać moją stylizację z tego właśnie spotkania. 

Pogoda była upalna więc zdecydowałam się na przewiewną bluzeczkę w jasno kremowym kolorze z ozdobnym zamkiem z przodu, do tego wybrałam spodenki asymetryczne, wykonane z cienkiego jeansu, całość dopełniłam sandałkami w kolorze czarno - miętowym oraz delikatnymi dodatkami. 

Więc zapraszam do zdjęć, jakie zostały wykonane przed powrotem do domu.


















Do usłyszenia
Emilka :*

20 komentarzy

  1. Czekamy w takim razie na dalsze relacje ze spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne spodenki. Sprawiają, że ubiór jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz. Super spodenki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te spodenki- podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodenki:)) Ładnie wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te asymetryczne szorty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodenki ;)
    zapraszam do mnie ---> http://vikaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się takie polączenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie i stylizacja! :) czekam na kolejne więc obserwuję :> http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Emila byłam przekonana że miałaś spódniczkę :D A to takie fikuśne spodenki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. super spodenki, bardzo mi się spodobały :))

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  14. spodenki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te porteczki ;) Ja je widziałam nie raz już ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na wieści ze spotkania
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*