Wyniki mojego I rozdania - zapraszam :)

piątek, 4 lipca 2014
Cześć

Dzisiaj krótko i na temat. Wyniki mojego rozdania :). A więc do rzeczy.
Dziękuje wszystkim za zgłoszenie się do rozdania. Ciszy mnie ilość osób zgłoszonych. Jednak cztery osoby po dokładnej kilkukrotnej weryfikacji zgłosiły się do rozdania, ale nie spełniły wymaganego warunku (nie są obserwatorami mojego bloga) i niestety nie wzięły te osoby udziału w losowaniu. Poniżej prezentuję filmik na którym wyłaniam zwycięzców rozdania.

UWAGA!
Osoby które zostały wylosowane, proszę o przesłanie danych do wysyłki na mojego e-mail : emilka0216@wp.pl (Imię, nazwisko i adres korespondencyjny). Dane te posłużą tylko i wyłącznie do wysłania nagrody.


Więc zapraszam do filmiku :



Przepraszam, że tak długo pisałam tę notkę ale filmik ładował mi się całą noc.
Filmik nie jest profesjonalny, lecz chodzi tutaj o wyniki rozdania. 
Wszystkim zwycięzcom gratuluję.

Pozdrawiam :):)

Z prośby waszej piszę kto wygrał: Milena Wronkowska, Karolina Photography, Martyna Tiffany.

10 komentarzy

  1. Hej Kochana, niestety mam dostęp do blogów tylko przez komórkę a tutaj nie mogę otworzyć filmiku :(. Jeśli mogłabyś mi napisać kto wygrał to chętnie pogratuluję :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę w to uwierzyc, wygrałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo napisz normalnie.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*