Pudrowy róż, w wydaniu spodni.... :)

środa, 23 lipca 2014
Cześć :)

Jak ja się stęskniłam za tym blogiem, nawet nie wiecie jak bardzo. W moim życiu ostatnio dużo się dzieje, wiele zmian, nowości, itp. i dlatego brak czasu na pisanie i jak wchodzę na bloga to aż trzymam się za głowę, że tak ten czas szybko leci. 

Co u mnie? Trochę się opaliłam, jutro jadę na jeziorko na Knieje, na pół dnia lub cały i tam mam właśnie plany się opalić mocniej. Dzisiaj znalazłam w końcu odpowiednią krawcową do zwężenie mojej sukienki na wesele, i jestem prze szczęśliwa z tego powodu. Niedługo jadę na krótką wycieczkę do Mielca (od mojej miejscowości 500 km drogi), żeby tylko pogoda nie była zbyt duszna. Hmm... co więcej? Nie miałam wcześniej czasu na zdjęcia, moich stylizacji, dopiero dzisiaj wieczorkiem znalazłam chwilę i coś tam pocykałam aparatem. 

Dzisiaj dodam wam dwie stylizacje, z wieczora jak już było chłodniej i bardziej chłodniej. 

Zapraszam do oglądania 











A teraz druga stylizacja :)





I taki mini - mix :D






Do następnego :)

25 komentarzy

  1. Lubię pudrowy róż :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie stylizacje bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię taki pastelowy róż :) a ten płaszczyk z pierwszej stylizacji jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolory w drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Zapraszam także na mojego bloga; http://www.slavko-p.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bluzeczka z drugiej stylizacji :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się bardzo podoba!:) świetne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony zestaw u Ciebie! Ta kurteczka jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne stylizacje :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor, ostatnio kupiłam koronkową bluzeczkę w tym kolorze.
    A spodnie to mi się marzą miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię pudrowy róż


    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne spodnie :))
    Ja nie czuję się dobrze w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,uwielbiam pudrowy róż,pasuje blondynkom :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam pudrowy róż ale tylko w małych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pudrowy róż:) Świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O widzisz! Mielec nie tak daleko mnie :) Świetnie wyglądasz! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne stylizacje, jednak pierwsza bardziej mnie urzekła ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*