Moda: Styl Pin Up...

wtorek, 1 lipca 2014
Cześć :)

Tyle mam tutaj do napisania, i recenzje kosmetyków Marion czekają, i mam już pomysł na post urodowy, kilka stylizacji, aj nie wiem kiedy to wszystko dodam. Chyba po dwie notki dziennie będę musiała, tylko wtedy obawiam się, że nie nadążycie z czytaniem i was za bardzo zasypie tym wszystkim. 
Ale póki co tempo trochę podkręcimy, bo bym zapomniała o najważniejszym. Wczoraj był ostatni dzień mojego rozdania, i trzeba podać Wam wyniki oczywiście [:)]. Jutro spisze wszystkie biorące osoby udział w konkursie i wylosuję, wszystko pokażę Wam na filmiku. Więc proszę o chwilę cierpliwości.

W tym poście chcę Wam pokazać zdjęcia z wczorajszej sesji z moją siostrą, w stylu Pin Up. Czy nam wyszło? :) Zapraszam do oglądania zdjęć :)









A tu taki dodatek :)





Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale taki aparat akurat miałyśmy dostępny wczoraj :)
Buziaki :*

40 komentarzy

  1. osobiście, podoba mi się taki styl, ale z umiarem ;))
    śliczne zdjęcia :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia .
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : )
    Mam w obserwowanych . :>
    http://vikaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygladasz;) mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znam ale to nie mój styl hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jak pin up girl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia jak najbardziej wyszły pod ten styl ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny styl :)
    bardzo mi siępodoba, będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jak słodko :) rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten styl :)
    Zdjęcia wyszły całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja Wam wyszła.! Zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ten styl ;) ale z umiarem no i nie na codzień, bo by mnie z pracy wywalili :P fotki wyszły bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten styl. Świetnie wyglądasz na tych fotkach .Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czadersko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam styl Pin Up! Sama często przewiązuje na co dzień włosy bandamką ;) Fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten styl, i dziękuję Madziu :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*