Kolor słońca i french ....

czwartek, 31 lipca 2014
Cześć :)

Miałam dzisiaj napisać inną notkę, ale piszę co innego, bo... aj lepiej nie pisać bo to smutne :(. 
Chcę wam pokazać moje paznokietki jak wczoraj pomalowałam oraz ważne pytanie:

Czy chcecie rozdanie z okazji wakacji? 

Dodam, że wczoraj wróciłam z Mielca, droga powrotna minęła bardzo szybko, niedługo dodam wam kilka zdjęć jakie zrobiłam w czasie trasy, bo na miejscu niestety nie było czasu na zdjęcia.

Lakiery które mam na paznokciach to:
Odżywka - Benete NAILS 3 IN 1
Lakier biały - COLORAMA NR 51
Lakier french`owy - Bell LADYCODE 
Lakier żółty - nie ma numerku, jest z firmy Rubens Kosmetyki
Lakier z brokatem - szybkoschnący z witaminą E, bezbarwny







Do zobaczenia :)

30 komentarzy

  1. Ładne paznokcie i pewnie, że chcę rozdanie z okazji wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ładne paznokcie . :) ciekawy blog
    zapraszam do mnie : http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ok, ale mnie zjesz zaraz - krzywo, skórki, zadrapania! Boli mnie sam widok. Spróbuj nie robic zdjęc z tak bliska, to nie będzie widac ubytków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zjem:) czemu ?:) Ekspertem od paznokci nie jestem, więc na pewno masz rację :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne te paznokcie , podoba mi się ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt, a wzorek na serdecznym palcu genialny :-)

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam spróbować z żółtą ,,końcówką''. Ciekawa jestem jaki efekt mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentują się te paznokietki.
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniusie, uwielbiam takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*