Gorące lato....

piątek, 11 lipca 2014
Cześć 

Nie było mnie tutaj od 4 lipca, jak ten czas szybko leci. Nazbierało się sporo zaległości więc trzeba to nadrobić. 
Po pierwsze, po podaniu wyników rozdania, zgłosiły się do mnie dwie dziewczyny, do których paczki dzisiaj wysłałam (oczekujcie dziewczyny listonosza), lecz jedna wygrana osoba się nie zgłosiła, i w takim wypadku nagroda przepada, jest mi przykro z tego powodu. Dajcie znać dziewczyny jak kosmetyki do was dojdą, i czy się podobają. 
Kolejno, będę nadrabiać odwiedziny waszych blogów, bo na pewno nazbierało się sporo zaległości przez ten czas.

Jeszcze coś miałam napisać, lecz zapomniałam, zapewne po dodaniu notki się przypomni. Ooo już wiem, dostałam się na spotkanie podlaskich Blogerek, które odbędzie się w Białymstoku, 9 sierpnia. Będzie to moje pierwsze takie spotkanie,więc jestem lekko zestresowana, lecz wiem, że dziewczyny są fajne i na nic moje obawy. Celem spotkania będzie też drobna akcja charytatywna, pod postacią, zebrania możliwej ilości nakrętek plastikowych. Na pewno po spotkaniu opisze wam moje odczucia, itp. Szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać. 

W tym tygodniu byłam u fryzjera, i mam nowy odcień blondu, w tonacji beżowej, lecz jeszcze za dwa tygodniu mam zapisać się na sam kolorans by ujednolicić dany odcień. Pochwalę się Wam dziewczyny moją fryzurą przy najbliższej stylizacji.

Ten tydzień, też miałam zajęty poszukiwaniem sukienki na wesele do siostry mojego chłopaka. Było mnóstwo ładnych sukienek, w pięknych kolorach, ale ja, że przez ostatnie choroby schudłam to wszystkie te co mi się podobały były na mnie za duże. Dopiero dzisiaj w Ełku, kupiłam sukienkę. W kolorze miętowym, moim ulubionym, cena była też przystępna, i jak wszystkie inne troszkę jest luźna, ale tak mi się spodobała, że ją kupiłam i zwężę.  Jeszcze muszę kupić tylko buty, torebkę i dodatki. 
Jak myślicie do jasno miętowej sukienki buciki dokupić jaśniutko beżowe czy klasyczne czarne? :)

A teraz dodam wam kilka zdjęć, które były zrobione kilka dni wcześniej. :)







Do szybkiego zobaczenia :)

27 komentarzy

  1. Ach tylko gdzie te upalne dni z Twoich zdjęć?! Super zdjęcia i oby takich więcej zdjęć i dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już ich nie ma bo leje deszcz :(

      Usuń
  2. świetne spodenki :) nie widziałam jeszcze żółtych asymetrycznych spodenek :) wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodenki są genialne, kolorek cudny!

    A co do sukienki to jeżeli zamierzasz ją nosić typowo wiosna-lato to zdecydowanie jasny beż! Wyglądałoby obłędnie! Jednak jak wybierzesz czarne dodatki, to myślę, że będzie bardziej pasowało do noszenia np. jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodenki są świetne ;)
    Co do sukienki to beżowe butki ;)
    Nie martw się spotkaniem, będzie extra. Musi tak być ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem może jasny beż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygladasz :)

    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja.
    Według mnie buty jasno beżowe :).

    OdpowiedzUsuń
  8. buty to w zaleznosci od dodatkow ale ja bym postawila na czarnow rozowych bys byla mega slodziutka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki na pewno będą jakieś proste w kolorze złota. :)

      Usuń
  9. bardzo ładny ten nowy blond :) fajnie masz z tym spotkaniem blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewna, że będziesz się bawić znakomicie na spotkaniu blogerek! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo ładna . Podoba mi się twój blog ;)
    będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz;)) Uwielbiam żółty;))

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne spodenki , mam takie tylko koralowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna koszula :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie jasno beżowe ale jeśli miałabyś jeszcze jakieś czarne dodatki typu torebka czy bransoletka to lepiej czarne ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*