Pomarańczowy zawrót głowy...

poniedziałek, 2 czerwca 2014
Hej :)

      Tak jak pisałam wcześniej posty będą na przemienne moda, kosmetyki i uroda. Dzisiaj przypada na post kosmetyczny i dlatego chcę Wam pokazać mój dzisiejszy manicure, wykonany na potrzeby tego postu. Nie jestem profesjonalistką w tej dziedzinie, ale włożyłam w to całe serce.


Efekty mojej pracy









Lakiery które użyłam do wykonania manicure

Maybelline New York COLORAMA - nr 51 (czysto biały kolor bez drobinek) 


Wibo Express growth - nr 479 (zawiera w sobie piękne drobinki złota) 



Softer Crazy Colours - nr 26 (zawiera w sobie delikatne drobinki/połysk) 



Delia  CORAL Nail  repair - preparat zabezpieczający i utwardzający paznokcie (ma żółty bezbarwny kolor, lecz na paznokciu jest zupełnie nie widoczny)




I jak waszym zdaniem? 


32 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów :). Świetny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey,
    Would you like to follow each other !!
    Keep in touch
    www.indianbeautydiray.com
    www.beungbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe!
    Z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zdjęcia tak słabej jakości, bo paznokcie w rzeczywistości prezentują się pewnie o wiele lepiej! :) Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  6. podziwiam za cierpliwość, ja mam zawsze problem z dokładnym pomalowaniem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też nie jest idealnie ale starałam się :)

      Usuń
  7. ślicznie się prezentuje;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-na-lato.html będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne;) masz talent;)

    http://scandallloveit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne wykonanie:)

    pozdrawiam, A:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropeczki można zrobić przyrządem do tego (w drogeriach za ok. 10 PLN) lub główką od szpilki. :) Wychodzą ładne okrąglutkie i równe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam taki patyczek z Avon z pędzelkiem, jestem na etapie dochodzenia do wprawy :) Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  11. Śliczne kolory, super wykonany :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólną obserwację, mogłabyś kliknąć w baner z Choies?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zobaczę co da się zrobić :):)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie, świetne kolory ;)
    Zapraszam: http://ordinaryladies.blogspot.com/
    + Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*