Niebieski kolor nieba...

niedziela, 1 czerwca 2014
Cześć dziewczyny :)

Dzisiaj byłam na uczelni w Białymstoku, zaliczyłam seminarium, i jestem szczęśliwa z tego powodu, że zostały mu już tylko trzy wpisy i upragnione "wakacje". Wakacje ujęłam w cudzysłowie, bo to tylko wakacje wolne od uczelni, a nie od poszukiwania nowej pracy. 

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, komentarze i obserwacje mojego bloga, jest to bardzo miłe.

A dzisiaj zestaw w roli głównej z niebieską spódnicą. Jest to druga spódnica, która była długa, a ja ją skróciłam, i własnie ta spódnica podoba mi się bardziej, niż ta czarna. Do tego dobrałam beżowe lakierowane szpileczki, niebieski sweterek, bo na dworze nie było aż tak ciepło, by założyć jakąś fajną koszuleczkę, i kurtka którą już mieliście okazje oglądać, we wcześniejszych stylizacjach. Miętowa torebka, którą ostatnio pokochałam, za jej kolor i pojemność. 

Zapraszam do oglądania zdjęć












Wszystkiego najlepszego z okazji  kończącego się Dnia Dziecka, bo w końcu wszyscy jesteśmy dziećmi :):*

27 komentarzy

  1. Świetnie dobrałaś ubrania. Kolorystyka genialna :). Dziękuję i wzajemnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie Twoja spódnica:) Fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana bardzo ładnie Ci w niebieskim! pasuje Ci ten kolorek :)
    Ps. Mam identyczna kurtke hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kurteczkę kupiłam w tamtym sezonie, ale jestem z niej bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Wyglądasz cudownie!
    Idealnie wszystko do siebie pasuje :)
    + zakochałam się w torebce <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylowa sesja :) bardzo mi się podoba do twarzy ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka i kurtka :)))

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wszystko dobrałaś kolorystycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylizacja, kolory super połączona. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz! torebka jest śliczna! <3
    littleprettylouis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo niebieski! Mój ulubiony kolorek! <3 A torebkę masz cudowną! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka ma cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też czekam na wakacje :D Jeszcze tylko kilka egzaminów! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. do twarzy Ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*