Moda: Żółta koszulka i jej piękne usta...

niedziela, 15 czerwca 2014
Cześć :)

Chcę Wam powiedzieć, że w piątek przyszły do mnie kosmetyki z Marion, do testowania. W paczce znajdowało się pięć produktów: maska kolagenowa, trio do twarzy z alg, peeling na dłonie, zabieg laminowania i szampon z maską do włosów. Recenzję jednego z produktów zobaczycie już w kolejnym poście. 

A dzisiaj mam dla was stylizację, w której główną rolę gra bluzka z motywem wielkich ust, która skradła moje serce od pierwszego wejrzenia.  Kurteczkę już widzieliście we wcześniejszych stylizacjach, natomiast spodenki są też pierwszą odsłoną. 

Zapraszam do oglądania zdjęć i czekam na wasze opinie. 

Spodenki - bazarek / Kurtka - LHD by leeson / Koszulka - Pink Lizza / Trampki - Hai Li 











Jeśli spodoba wam się makijaż oczu, to napiszcie mi, a w kąciku urody podam jak go wykonać i jakie produkty użyłam do jego wykonania. 




Zapraszam do obserwowania bloga, jeśli wam się podoba :):) <3 

36 komentarzy

  1. Szczerze uważam, że ta bluzka jest strasznie, ale to strasznie tandetna... :(
    http://caeruleanhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz prawa tak uważać:) każdy ma swoje zdanie :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za żółtym, niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są świetne! Bluzka mi się podoba, chociaż nie jest w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki są super! :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Żółty nie mój kolor, ale koszulka całkiem ok ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz. Super koszulka. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty są super! Fajnie by wyglądały do tego jakieś szpileczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka :)
    Obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszłaś na zdjeciach , koszulka boska !

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne spodenki :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna bluzki, spodenki rewelacja też takie mam :) zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka bardzo fajna, lubię wyraziste nadruki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne połączenie a kurta - super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o ciekawa jestem testów:) świetna jest ta koszulka! i kurteczka boska ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*