Moda: Kurtka nie jest zła, ale to ma być lato ...?

niedziela, 22 czerwca 2014
Cześć :)

Weszłam na bloga i myślę, a niech będzie dzisiaj i drugi post, co mi tam póki mam czas. Dzisiaj w moim mieście (Grajewo), jest festyn z okazji dni miasta. Gwiazdą wieczoru jest Ania Wyszkoni, miałam iść ale pogoda nie jest zachęcająca więc nie wybrałam się. Czy mam jakoś ulubioną piosenkę tej wokalistki? Wydaje mi się, że nie, jedynie najbardziej podoba mi się Jej utwór "Czy ten Pan i Pani". A Wy macie jakieś ulubione piosenki Ani? 


Ale do sedna. W tym poście chcę pokazać wam stylizacja z chłodniejszych dni, którą możecie także wykorzystać w obecne zimne dni  lata. :)

Zapraszam do zdjęć 

Kurtka - LHD by lesson / Sweterek - bazarek / Torebka - bazarek / Spodnie - Josephine / Buty - Krzyśbut 











Do usłyszenia :*

16 komentarzy

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgodzę się z Tobą... co to za lato? zimno cały czas, chcę już letnie stylizacje! halo! :)) Ładne zdjęcia, dobra stylizacja, Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda niestety nie zachwyca :(. Polskiej muzyki raczej nie słucham :).
    Stylizacja bardzo fajna, jak zwykle mi się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, ostatnio stylizacje z kurtką bardziej się przydają niż bez niej. pogoda nas nie rozpieszcza, ale nie narzekam akurat teraz, sesja jest, więc słońce by mnie tylko jeszcze bardziej rozpraszało. a Anię kojarzę jedynie z radia i ciężko mi coś powiedzieć o niej, chociaż ta ostatnia piosenka o wariacie zapada w pamięć. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz. Też zauważyłam, że na blogach pojawia się więcej stylizacji w kurtkach, swetrach i bluzach. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest świetna! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam napisać, że super spodnie i buty, ale tu wszystko jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*