Szare spodnie, a wydanie sportowe...

sobota, 17 maja 2014
Cześć :)

Notka miała być wczoraj, ale miałam tyle do zrobienia, że się nie wyrobiłam  z czasem, a o północy już nie miałam siły by pisać. Z racji tego, że dzisiaj mam zjazd na uczelni i jedno zaliczenie (bo bywało i po trzy dziennie :D) wczoraj pisałam, esej o filmie "Niebieskoocy", film jest bardziej dokumentem i dotyczy rasizmu (jest to pokaz ćwiczeń pewnej grupy osób, która została podzielona na dwa zespoły - ludzie o niebieskich oczach i ludzie o brązowych oczach, za czym idzie różnym kolorem skóry, prowadząca Elliott, uważa grupę niebieskookich za gorszą, słabszą, wykluczoną społecznie, tylko dla tego by pokazać im, że tak jak oni są traktowani są tylko na tych zajęciach, to osoby o rożnej karnacji zmagają się z tym przez całe życie). Powiem, że film daje przysłowiowe "do myślenia", i jest godny uwagi. 

Teraz tak jak obiecałam pokażę szare spodnie, które w poprzedniej stylizacji były w wersji eleganckiej, teraz zostaną pokazane w ujęciu sportowym. Kamizelka którą zobaczycie, jest w połowie moją inwencją twórczą (była to szeroka czarna kamizelka która została zwężona, rozjaśniona w wybielaczu, ciemniejsze plamy na niej były nie planowane, lecz mój wybielacz, już tak ją wyjaśnił, że są). Koszula jest z House, zakupiona na promocji za 49,90 zł, a trampki pochodzą z bazarku. 

Zapraszam do stylizacji...













 P.S.  Powiedzcie, czy może chcecie jakieś mini rozdanie na początek istnienia bloga? :)


17 komentarzy

  1. świetnie wyglądasz! :)
    pewnie że chcemy rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka super! Tak samo naszyjnik - bardzo ładnie się prezentuje na tle tych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszule w kratę :). Również buty bardzo przypadły mi do gustu.
    Z chęcią obserwuję i oczywiście jestem za rozdaniem :D
    :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja na luzie! Najbardziej podoba mi się dżinsowa kamizelka!
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te spodnie no i naszyjnik bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, koszula ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie, a można wiedzieć skąd naszyjnik ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna, luźna stylizacja;-) podobają mi się dresy!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*