Stylizacja na początek majówki...

czwartek, 1 maja 2014
Cześć :)

Majówkę czas zacząć, a ja jak obiecałam dodaje dzisiejszą stylizację. Planowałam zrobić sesje zdjęciową w plenerze, lecz pogoda zrobiła mi psikusa i zaczął padać deszcz. Wyszło więc, że musiałam wykonać zdjęcia w domu, i nie byłam tą perspektywą zadowolona. Obiecuję, że jak tylko pogoda się poprawi, kolejne zdjęcia, z następnej stylizacji, będą wykonane w plenerze.













 Żakiet - bazar
Tunika - Miss
Spodnie - Simply Chic
Buty - Boshimao
Torebka - Phil 

9 komentarzy

  1. Cudowna torebka i jeansy ;) Stylizacja majówkowa również u mnie na blogu - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No skąd ja to znam... zawsze jak przychodzi dzień sesji, zaczyna nagle padać deszcz i nici ze zdjęć :/ wrrrr..... portki masz czadowe kochana :) Torebka również w moich klimatach, miętuskoweLOVE :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda lubi sprawiać nam takie niespodzianki, dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. piękna torebka :)

    http://dayafterdaysuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebkę to bym Ci chętnie zabrała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*