....*...RozdaniE...*....

wtorek, 20 maja 2014
Cześć :)

      Tak jak w tytule postu, organizuję pierwsze rozdanie na moim blogu. Od razu przychodzi do głowy pytanie: Dlaczego tak szybko? Powodu takiego ważnego nie ma, jest za to kilka drobnych: z okazji pierwszych obserwacji, z pierwszego tysiąca odwiedzin bloga, dla zmotywowania widzów (was :D), byście wiedzieli, że ten blog jest dla Was, z miłości i pasji, itp.). Więc co tu dużo pisać, zapraszam do przeczytania regulaminu i wzięcia udziału w rozdaniu. :)



Regulamin

1.      Rozdanie trwa od 20 maja 2014 roku do 31 czerwca 2014 roku, godziny 23.59.
2.      Organizatorem rozdania jestem Ja (kobiecości.blogspot.com).
3.      Nagrody sponsorowane są przeze mnie.
4.      Udział w rozdaniu może wziąć każda osoba pełnoletnia i nie pełnoletnia za zgodą rodziców.
5.      Do wygrania są 3 zestawy kosmetyków firmy Avon (skład: regenerującą-odżywczy krem do rąk – skóra sucha, sztyft ochronny SPF30 oraz kremowy żel pod prysznic/do kąpieli Winter Cocoon).
6.      Produkty są nowe oryginalnie zapakowane.
7.      Warunki udziału w rozdaniu:
·        Należy być/zostać publicznym obserwatorem bloga Kobiecosci...
·        Zostawić zgłoszenie w komentarzu pod tym postem w formie:
ü  Blog obserwuję jako: …….
8.      Warunkiem wygrania nagrody jest spełnienie punktu nr 7.
9.      Wygrywają 3 osoby, w drodze losowania (losowanie w formie filmiku będzie w poście na blogu).
10.  W przypadku dużego zainteresowania konkursem przewidziane nagrody dodatkowe.
11.  Na adres do wysyłki czekam 3 dni, jeśli nie otrzymam w terminie nagroda przepada.
12.  Paczka zostanie wysłana w ciągu 3 dni od otrzymania adresu.
13.  Wysyłka tylko na terenie Polski.
14.  Koszty wysyłki pokrywam Ja.
15.  Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.

Zapraszam :)

36 komentarzy

  1. Oczywiście się zgłaszam bo nagrody bardzo mi się podobają a z Avonu nie mam kosmetyków :).
    Obserwuję jako: byCarol
    Oczywiście jestem stałym komentatorem ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Renata Gogol
    Świetne stylizacje, pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako : Milena Wronkowska , mój blog to : http://miinka.blogspot.com/
    Zgłaszam się do konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:Sylwia.K
    mail:szeryl23@vp.pl
    i zapraszam również do mnie na rozdanie
    http://sylwiatestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Martyna Czaplewska
    blog: http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/
    Zgłaszam się do konkursu :)
    bardzo ciekawe nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako aknezz
    Warto aby osoby zgłaszające się tez podawały maila żebyś potem miała ułatwiony kontakt, gdyż wiadomo że też w jakiś sposób trzeba daną osobę poinformować o wygranej. Na wszelki wypadek zostawiam swojego maila aknezz.blogspot@gmail.com i również dziękuję za odwiedziny :) Pozdrawiam http://aknezz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie i odwiedziny :) oczywiście zgłaszam się!
    Obserwuje jako: Kasik Kasikowy
    Blog: http://kasikowo89.blogspot.com/
    mail: kasikowo89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się
    obserwuję jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako : Maja Boczulak
    mackel1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Adam Muzeja
    szczurekqqq@wp.pl
    ------------------------------------------
    Wezmę coś dla mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako Anna M.
    ania.michalowska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako: Katarzyna Tryba

    mój blog : http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Magdalen Pasek
    E-mail: madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: Julia Nyga
    Super pomysł z tym rozdaniem!:))

    julia.nyga0@gmail.com
    http://clear-vision-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Żaneta Wierzbicka
    Dobry pomysł.. i świetny blog, będę wpadać częściej.
    neta123@spoko.pl
    kolorowakreda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Amiablefreak◕‿◕

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako : Wiktoria Stefan . mój blog to vikaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Ślicz Notka. Bardzo podobają mi się nagrody ;)

    http://gaaba-gaba-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog obserwuję jako Ilona Mieleszczuk

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Martynika Tiffany. Postaram się odwiedzać Cię częściej, a tymczasem zapraszam 'w moje skromne progi' :D
    martiniqe.blogspot.com

    ~Martynika~

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się
    obserwuję jako Emilia

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Karolina Photography
    uwielbiam Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do konkursu!
    Obserwuję jako Sylwia Yeep ;)
    chciałabym wygrać,bo jeszcze nigdy mi się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do konkursu.
    Obserwuję jako Sylwia Bugajska
    blog: http://paris2607.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam sie i jaaa :D

    Obserwuje jako: Teresa Mk :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A więc zglaszam sie :))
    Blog obserwuję jako : ania czernik

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, bardzo ciekawe nagrody:)
    Blog obserwuję jako: Wiktoria ♥
    mój blog: http://shootee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako : kasiek miłosz
    mój blog : madejwrobel.blogspot.com
    email : katimadi@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. No to biorę udział :3 Blog obserwuję jako- Weronika Jelcz , mój blog - http://veronicatui.blogspot.com/ E-mail- weronika.jelcz@o2.pl
    Masz ciekawego bloga :3 Będę zerkać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako Joasia Węgrzyn jestem stałą cytelniczka od dziś nie mam szans ale warto spróbować. Świetny pomysł : <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako : Kasia N
    e-mail : kasianowak908@spoko.pl
    PS : Świetny pomysł z tym rozdaniem . :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako Świat Recenzji
    email : swiatrecenzji@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ;)
    Obserwuje jako : olenka1010
    Blog : testerkaproduktow.blogspot.com
    e-mail : olenka1010@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję twojego bloga jako Monika Kuryło
    mój mail: monikakuryo@gmail.com
    A tutaj mój blog- KLIK
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*