Paski i paseczki ...

piątek, 2 maja 2014
Cześć :)

Zastanawiałam się czy dodać dla Was, dzisiaj post czy dopiero jutro, i doszłam do wniosku, że jak dodam dzisiaj post, to jutro też dodam, i będą dwa. :). Chciałam Wam w tej notce przedstawić moją dzisiejszą stylizacje, którą przygotowałam specjalnie na potrzeby tego bloga,czyli dla Was. Wstałam dzisiaj rano, i pierwszą moją myślą po śniadaniu, było, by przerobić jakieś stare i nie modne ubrania, tak aby wyszło coś fajnego. Stylizacja którą zobaczycie poniżej, można powiedzieć jest moją twórczością w doborze ubrania, ale też i w ich przygotowaniu. Ubolewam tylko nad tym, iż nie mam odpowiednio dobrego aparatu, aby uchwycić szczegóły każdej stylizacji, lecz mam nadzieję, że kwestia aparatu w najbliższym czasie powinna ulec zmianie, trzymajcie kciuki... :). 







 Koszula (przerobiona przeze mnie) - motyw paski, przeróbka polegała na obcięciu rękawów, zwężeniu , przyszyciu innych guzików oraz dodanie na ramionach srebrnych dodatków (niestety na zdjęciu nie widać). 


 Spodenki - motyw przetarty jeans, obcięłam nogawki, podłożyłam z wywinięciem na wierzch, przy kieszonce dodałam kokardkę i doszyłam pasek (z materiału po rękawach koszuli ).







Koszula - Second hand
Spodenki - Pieces
Pasek - moja inwencja twórcza
Baletki - sklepik w mieście 
Torebka - bazarek


6 komentarzy

  1. Ta koszula jest swietna. Fajnie że obcielas rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerabianie ubrań jest super. Zawsze można stworzyć coś z niczego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przerabiam bo mi się nie chce :P


    ps. a u mnie? BATMAN na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*