Neonowy kolor słońca ...

niedziela, 25 maja 2014
Cześć :)

      Niedziela? Nawet nie wiem, kiedy minęła, nie miałam czasu nawet na odrobinę nudy. Byłam dzisiaj w Ełku (miejscowość niedaleko mojego miasta zamieszkania), na targu. Zrobiłam zakupy z których jestem bardzo zadowolona, a mianowicie: spodenki, sukienkę i dwie bluzki + jakieś drobiazgi. Na pewno zakupione rzeczy ukarzą się niebawem w stylizacji. Jutro planuję wyjechać trochę na wieś do mojej siostry, odpocząć, się zrelaksować, więc kolejny post dodam najwcześniej w środę (będą nowości :) ). Więc wybaczycie mi troszkę dłuższą nieobecność? By tylko pogoda dopisała, i było dalej tak ciepło jak jest do tej pory. 

       A teraz zapraszam do oglądania mojej dzisiejszej stylizacji. Przepraszam, że zdjęcia są słabe i ja na nich wyglądam, jak bym dopiero wstała, ale to po całym dniu pełnym wrażeń, a zdjęcia zostały wykonane na szybkiego. 

      Dodam, iż spódniczka ze stylizacji, była długa, a że nie lubię długich spódnic, to ją skróciłam. Jednak wydaję mi się, że powinna być jeszcze krótsza, co wy o tym myślicie? Coś mi  po prostu w niej brakuje, może wy podacie co tu można zmienić?

Zapraszam do stylizacji











Dziękuję za uwagę :) i do zobaczenia w kolejnym poście.

PS. Właśnie przypomniało mi się, że w tym poście miała być inna stylizacja, lecz nie jestem na swoich komputerze i tych zdjęć nie mam, ale będzie ona umieszczona niebawem :).

28 komentarzy

  1. Ja też byłam dzisiaj na zakupach ale kupiłam 'składniki' mojego prezentu dla mamy ;).
    Stylizacja bardzo fajna. Najbardziej podoba mi się spódniczka. Długość wydaje mi się akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziewczęco ;)

    outfitbybenit.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś strasznie nijaka,nieatrakcyjna...zmien kiedys wyraz twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest początkujący, a modelką nie jestem, jak się komuś nie podoba nie zmuszam do zaglądania, a wyraz Twarzy? Każdy ma jaki ma, wolę swój wyraz, niż mieć jakiś zołzowaty. Dzięki za komentarz i pozdrawiam :).

      Usuń
  4. a mi się podoba! super dziewczyna, powodzenia w prowadzeniu blogu :*
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne zestawienie, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka :) zapraszam http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/04/o-8-godzinie-juz-syszaam-swojego-brata.html
    z góry bardzo Ci dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNIE, MODNIE I DZIEWCZĘCO!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz ;) Żółty w połączeniu z czarnym daje fajny efekt ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się połączenie tych kolorów :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna spódniczka, klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz ;) Może rzeczywiście powinnaś jeszcze bardziej skrócić spódniczkę ;)

    Klikniesz u mnie w linki sheinside? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczki nie skracałabym chyba mocniej, tak jest w sam raz, chyba że chcesz pokazać zgrabne nóżki- to owszem ;) Hmmm, a może do takiej spódniczki pomyślałabyś o jakimś pasku? Albo wstążce? Może wtedy przestanie Ci czegoś brakować, ja sama kocham się w paskach! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paseczek, czemu nie :), może jakiś neonowy :)

      Usuń
  12. ta długość jest super, nie za długa nie za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*