Modna kratka nie jest zła...

czwartek, 8 maja 2014
Cześć :)
Dawno mnie nie było na tym blogu, co nie oznacza, że o nim zapomniałam. Przepraszam za dłuższą nieobecność ale spowodowane jest to sprawami osobistymi.
A co u mnie? Przez ten czas byłam znowu u lekarza, aj.... mam się ostatnio z tymi chorobami, już chcę aby te wszystkie choroby mnie opuściły, bo mam ich już na prawdę dość, chcę odetchnąć pełną piersią i nie bać się, że coś nagle mnie zaboli. Poza tym przymierzam się do pisania rozdziału metodologicznego mojej pracy magisterskiej.
A dzisiaj chcę Wam pokazać moją wczorajszą stylizację, którą nazwałam "modna kratka nie jest zła..", co oznacza, że koszula w kratkę, podobnie jak jeans, ma długą historię, i zawsze jest modna w tej czy innej odsłonie.
Zapraszam do zdjęć :)














Apaszka - bazarek
Kurtka - bazarek
Koszula - osiedlowy sklep
Spodnie - bazarek
Buty - Wólka Kosowska


Na pewno zauważyłyście, że niewiele w moich stylizacjach jest ubrań, typowo firmowych, dlatego, że chcę Wam pokazać, że nie tylko rzeczy firmowe ładnie wyglądają, i jak ktoś nie ma pieniędzy na kupienie oryginalnych ubrań to nie jest skreślony, a wszystko zależy od naszej inwencji twórczej.
Pozdrawiam 

6 komentarzy

  1. kochana, zdradze Ci czego nie poruszam nigdzie raczej, ze sama mialam (czasem nadal mam) problemy z zoladkiem :) a wiesz czemu? przez lata jedzenia slodyczy i NIEREGULARNE POSILKI :) Odkad wprowadzilam te zasady ktore napisalam na blogu - moje dolegliwosci ustapily. Nie mam wiec cienia watpliwosci - zdrowe odzywianie sie poprawia doslownie wszystko - od ciala, poprzez zdrowie, cere, wlosy, paznokcie i samopoczucie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie - moje dolegliwości dotyczyły głównie przewodu pokarmowego, nie były one poważne - tradycyjne dolegliwości, które były po prostu nasilone przez nieodpowiednie jedzenie i nieregularność. Ale podstawą jest również wizyta u lekarza. Jeśli coś Cię boli - koniecznie się do niego udaj! Nie lekceważ niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz do mnie na fanpage na facebooku - prywatna wiadomosc. Link pod logiem na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj szybko do zdrowia! stylizacja genialna, wielki plus za spodnie!
    Pozdrawiam i obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog , podoba mi się obserawacja za obserwacje ? Zapraszam http://jussttine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*