Lakier do paznokci Miss Sporty Lasting COLOURS Maxi Brush ...

sobota, 24 maja 2014
Witam was :)

      Na samym początku dziękuję za wszystkie aktywności i odwiedziny na mojej stronie, reszta zdjęć z drugiej stylizacji z postu --> koturny, będzie w kolejnym poście, bo dzisiaj chcę wam przedstawić lakier który jest z firmy dobrze wam znanej, a mianowicie Miss Sporty. Kupiłam go niedawno po cenie promocyjnej w Rossmanie, za 5,69 zł, i od razu skradł moje serce. 

Zanim jednak przejdę do jego recencji, zapraszam do udziału w moim rozdaniu 

Lakier Miss Sporty Lasting COLOURS Maxi Brush 





Opakowanie zawiera 7 ml lakieru


Na paznokciach wygląda moim zdaniem przepięknie. Jeśli chodzi o krycie, to jedną warstwo na pewno nie pokryjemy płytki paznokcia, bo są prześwity, lecz po nałożeniu drugiej warstwy efekt jest zadowalający, jednak do perfekcyjności zalecałabym nałożenie trzech cieniutkich warstw tego lakieru.


Producent podaje, że lakier utrzymuję się do 10 dni, tego jeszcze nie wiem i zapewne nie sprawdzę, bo nie noszę taki czas jednego koloru na paznokciach, gdyż wiadomo paznokcie rosną i nieładnie to później wygląda, na razie mam ten kolor drugi dzień i wszystko jest tak jak być powinno.


Wysychanie? Pierwsza warstwa zaschła mi w mgnieniu oka, druga już nieco dłużej, dłużej, i gdy myślałam, że jest już sucha, i zaczęłam coś robić, to na paznokciach zostało, kilka śladów, co mi się nie spodobało. Kolejnym razem będę musiała dłużej poczekać, bądź użyć wysuszacza do paznokci. 


Odcień tego koloru to: 485.  Producent podaję na opakowaniu, iż lakier od pierwszego otwarcia ma termin 30 miesięcy przydatności (zobaczymy czy wytrzyma czy nie zacznie przysychać - chyba, że go wcześniej zużyję). Produkcja jak widzicie Chińska nie jest, co ma u mnie ogromny plus.


 Wspomnę jeszcze o pędzelku, jego rączka długa nie jest, wiadomo lakier jest mały to pędzelek też, ale za to jest szeroki (uwielbiam szerokie pędzelki do paznokci), co pozwala jednym ruchem pokryć całą płytkę paznokcia, więc pędzelek u mnie też jest na plus. 
Konsystencja lakieru? Do najrzadszych nie należy, rozprowadza się równomiernie. 

Czy bym kupiła, inny kolor z tej serii? Jak najbardziej duże TAK, nawet już upatrzyłam które, jak zakupię to na pewno wam pokażę. 

P.S. Moje paznokcie nie są idealne, lecz chodzi tu o lakier :)

A Wam jak ten lakier (kolor) się podoba? Używałyście? Jakie macie zdanie na temat tego produktu?

Pozdrawiam :)

15 komentarzy

  1. Uważam, że Twoim paznokciom nic nie brakuje :).
    Lakier bardzo delikatny, podoba mi się. Mam z Miss sporty jasny niebieski (który niestety muszę już wyrzucić bo jest stary) oraz granat. Bardzo lubię ich lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skórki skórki, muszę coś z nimi zrobić :) granaty też lubię, chodzi mi o kolor :)

      Usuń
  2. bardzo ładny kolor, świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor,ja niedawno też kupiłam sobie lakier z Miss Sporty,ale żółty i sam kolor jak i jego utrzymanie są genialne http://yes-lovemoneyparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor lakieru jest rzeczywiście świetny jednak nie jestem przekonana do tej firmy. ;/

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam mnóstwo lakierów z Miss Sporty, jednak kochana 30 miesięcy raczej nie wytrzyma, bo bardzo szybko gęstnieją te lakiery :)

    Jest warto kochana, więc kupuj hybrydy i pokazuj! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam w planach zakup hybryd, jak już będę je mieć to na pewno pokaże :)

      Usuń
  6. Nie mój kolor. Ja używam teraz tylko odżywki ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor. Bardzo lubię delikatne różowe i nude. Są bardzo eleganckie i nie trzeba w ostatniej chwili przemalować, bo nie pasują do stroju :D
    Bardzo polecam Ci żelowe z Maybelline, ok. 17 pln. Wprawdzie długo schną, ale jak już zrobisz takie paznokcie to przez tydzień masz spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, w niedziele będę w B-stoku, to jak spotkam, na pewno zakupię :) I dziekuję za odwiedziny :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*