Kwiaty na sukience ...

środa, 21 maja 2014
Cześć :)

      Dzisiaj u mnie pogoda mnie nie rozpieszcza, od rana wieje i sporadycznie pada, a o słonku to mogę zapomnieć. A jak u Was? W tym poście chcę pokazać moją stylizację z niedzieli, kiedy to był piękny słoneczny dzień i można było założyć sukieneczkę, a nie wiem czy wiecie sukienki w lato KOCHAM nosić.          W tym roku panuje różnorodność w kolorystyce, jak też we wzorach. Co prawda moja sukienka jest w kwiaty i jest ciemna, ale dziewczyny nie bójcie się jaskrawych kolorów, bo są one naprawdę modne w tym sezonie, i pięknie podkreślają cerę. 
      Przechodząc do stylizacji, można powiedzieć, że jest skromna? Myślę, że tak gdyż nie ma tutaj mocno rzucających się w oczy dodatków. Sukienka w kwiaty, rękaw 3/4, do tego beżowe baletki z odkrytymi palcami oraz w podobnym kolorze do baletek lakierowana torebka, która jest na prawdę pakowna. 
Zapraszam do zdjęć, i czekam na Wasze opinie. 











9 komentarzy

  1. śliczna stylizacja;):) sukienka bardzo ładna;) U mnie słoneczko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). U mnie też powoli wychodzi, czego się nie spodziewałam :)

      Usuń
  2. cudownie wyglądasz! u mnie słoneczko i czas na opalanie!; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia jak i stylizacja :) U mnie od kilku dni ponad 25 stopni.
    Obserwuje :) Czy mogłabyś poklikać w [kliki] ? To dla mnie bardzo ważne ♥ http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo fajna. :)
    U mnie upał, padam :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kwiatowy motyw, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*