Koturny...

piątek, 23 maja 2014
Cześć :)

      Lato lato lato, od wczoraj są takie upały, że można powiedzieć, iż mamy lato. Kogo nie cieszy fakt, że jest tak ciepło? Bo mnie cieszy bardzo. A więc co za tym idzie "opalanko", dziewczyny nie marnujmy tych promieni słonecznych i zaczynajmy opalanie, bo słyszałam, że pierwsze promyki słońca najpiękniej opalają.         Teraz zastanawiam się którą stylizację Wam pokazać, bo mam zdjęcia z dwóch sesji i mam dylemat. 
                                                                                    Hm... 
      Niech będzie stylizacja z koturnami ze sklepu Centro., powiem, że buty te są  bardzo wygodne, a buty na koturnie/obcasie ciężko jest mi dobrać, bo zawsze coś nie tak - te są rewelacyjne. 

Przypominam też o mini rozdaniu na moim blogu. Nikt nie chce wziąć udziału? ---> KLIK










Buty - Centro. / Koszula - bazarek / Spodnie - bazarek - Bluzka - bazarek / Torebka - sh


A teraz pokaże Wam jedno zdjęcie tej drugiej stylizacji.
Chcecie więcej zdjęć?

Pozdrawiam

12 komentarzy

  1. Korzystajmy z cudownej pogody! ;)
    śliczne buty i torebka. Czekam na więcej zdjęć!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałości!
    ♥ super kochana!!
    pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest świetna! Torebka również bardzo mi się podoba.
    Chciałabym wziąć udział w rozdaniu tylko, że nie udostępniam info na blogu i w tym przeszkoda :(.
    Oczywiście czekam na więcej zdjęć ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula z pierwszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć piękna;) Bardzo miło jest na tym blogu;) Mogłabyś poklikać w linki, które podalam w ostatniej notce? Myśle, ze bedę miala szanse się odwdzięczyc;)
    Jesli chcesz to od razu dodaj mnie do obserwatorow;)
    Pozdrawiam i liczę na wsparcie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ładnie :) koszula swietna :>
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty , mam taką samą koszulę :) całość świettna
    może obs za obs slodkieslodkieczary.blogspot.com ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*