Czerwona marynarka ...

środa, 14 maja 2014
Cześć :)

Dawno mnie tutaj nie było, gdyż nie miałam czasu. Obecnie zaczynam pisać moja pracę magisterską, musiałam troszkę po podróżować w poszukiwaniu książek, a wycieczki bardzo lubię. A, że dzisiaj byłam na zdjęciach z moją siostrą, to przy okazji wstawiam tutaj kolejną stylizację w roli głównej z Czerwoną marynarką. 
Dodam, że spodnie które występują tutaj w wersji eleganckiej, można łączyć też na sportową, co pokażę w następnym poście. 
Czarna bluzeczka była zakupiona w sh, i została przerobiona przeze mnie (zwężone zostały boki, rękawki obcięte i podłożone oraz przy kołnierzyku został doszyty guziczek). 
Tymczasem zapraszam do zdjęć.
















9 komentarzy

  1. wyglądasz prześlicznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, tylko szkoda, ta jakość ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki niestety mam aparat, i blogger też troszkę wydaję mi się, że popsuł jakość :)

      Usuń
  3. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka bardzo mi się podoba. A jakiej firmy jest ta marynarka? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a marynarka została kupiona w centrum hurtowni Wólki Kosowskiej, na promocji, i powiem, że metkę tuż po zakupie odprułam gdyż strasznie kuła, i firmy nie pamiętam :)

      Usuń
  5. Marynarka jest świetna. Bardzo podoba mi się naszyjnik :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*