Białe tło i tygrys...

czwartek, 29 maja 2014
Cześć :)

Dawno mnie tutaj nie było, a nawet wieki można powiedzieć, lecz teraz już jestem i będę częściej i częściej. Może ktoś się stęsknił? : ) Lub kto inny nawet nie odczuł mojej nie obecności kilkudniowej? 

A więc po kolei...

U siostry jednak nie byłam, bo moja wizyta u lekarza się przeciągnęła w czasie i nie miałam jak wyjechać, ale za to Ona przyjechała do mnie.

Zmienił się szablon na blogu, dzięki pomocy, a nawet w całości wykonaniu Parmaa : ) , dziękuję Ci bardzo za poświęcony czas.

Postanowiłam, że skoro jest to blog Kobiecości... i miało być o modzie, urodzie i kosmetykach, to od następnej notki wprowadzam zasadę trzech, czyli kolejną będą notki: moda, kosmetyki, uroda, moda, kosmetyki, uroda, itd. ... . Co Wy o tym myślicie? Czy taki grafik wam się podoba? 

A teraz zapraszam do oglądania stylizacji którą już jakiś czas temu obiecałam, że pokaże Wam w całości.













Przesyłam gorące pozdrowienia z Podlasia : )

43 komentarze

  1. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam dżinsowe koszule :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mam ich chyba z 4 sztuki każda inna :D

      Usuń
  2. też uwielbiam koszule jeansowe mam tez chyba ze 3;p Obserwuję i zapraszam na nowy muffinkowy post!:* Liczę na mały rewanżyk:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, też już u Ciebie byłam. mufinki mmm :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię jeans, ale nie może przeżyć skarpetek do balerin. Po co...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie wygląda to atrakcyjnie, jednak czasem konieczne (odciski nieprzyjemna rzecz...).

      Usuń
    2. Niestety te balerinki są gumowe, i odciski się robią na gołą skórę ;( i dziękuję za szczerą uwagę ;)

      Usuń
  4. ostatni miałam mozliwosc zakupu własnie takie teraz załuję ,że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna jest ta bluzeczka;) Z koszulą idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najlepsze są spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię marmurki :P

    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :]
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zdjęcia :).
    Ładnie się ubierasz :).
    Ja jestem zawsze szczera jeśli chodzi o komentarz

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna koszulka,
    milego dnia ♥ ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te uwielbiam jeans;)) Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny t-shirt i baletki :) A koszule jeansowe uwielbiam :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie spodnie :) Kiedyś przerobiłam dwie pary spodni w ten sposób :)) I spisują się na medal! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, że spodnie leżą idealnie. materiał jeansu elastyczny ale nie wyciągający się co mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  16. masz wspaniałą koszulkę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny casualowy zestaw! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*