Moje lakiery i odżywki do paznokci ...

sobota, 26 kwietnia 2014
Hej :)            

Dzisiaj chciałabym pokazać dla Was moje lakiery do paznokci. Nie jest ich aż tak dużo, ale mało też nie. Niektórych z nich prawie wcale nie używam. Jedne są jak dla mnie bardzo dobre, inne zatem mi nie odpowiadają, ale poklei, wszystko opiszę przy dodawaniu zdjęć. 

Na początek odżywki:

1. BeneteNAILS odżywka 3 w 1  (ok. 8,00 zł) - mam tę odżywkę od niedawna stosowałam już ją raz na lakier i powiem, że naprawdę przedłuża trwałość lakieru i nadaje połysk.
2. Delia CORAL (6,90 zł) - pomimo żółtawej konsystencji na paznokciach jest zupełnie bezbarwny.
3. AVON nail experts (ok. 12,00 zł) - wzmacnia paznokcie, a skórki stają się miększe.



A teraz lakiery:

Ladycode by BELL - lakier do french`u, w odcieniu delikatnego różu.


1. Delia No.1 - neonowy pomarańczowy (3,90 zł) - dobrze kryjący.
2. Milo (?) - (ok. 6,00 zł) - bardzo pięknie rozświetlają paznokcie drobinki zawarte w lakierze.
3. Miss Sporty french - (ok. 6,00 zł) - lekko pomarańczowy, nie przepadam za tym lakierem, gdyż zostawia smugi na paznokciach.


Lm NAIL POLISH  (ok. 5,00 zł) - ładnie wygląda na paznokciach, lecz przy malowaniu okropnie śmierdzi jak farba olejna.


NAIL POLISH  by INGRID (3,90 zł) - dobrze kryjący.


ASTOR QUICK`N GO! (6,90 zł - promocyjna) - ma szeroki pędzelek, faktycznie szybko zasycha i dobrze kryje. LUBIĘ TO !!


Butterfly SINGLE (otrzymany w gratisie :) ) - jeszcze nie używałam tego lakieru.


INGRID 3D (12,90 zł) - lakier magnetyczny po przyłożeniu blisko na mokry lakier magnesu który był w komplecie wychodzą różne ładne wzroki.


Magic Visage GLAMOUR -  (ok. 7,00 zł) 


ARIANNA  (otrzymany w prezencie od koleżanki z Włoszech) - piękna soczysta czerwień, dobrze kryjący, jeden z moich ulubionych.


Ntn szybkoschnący lakier do paznokci (nie znam ceny).


Softer Crazy Colours (5,50 zł) - zielony jest zapachowy, o zapachu kiwi, niebieski bezzapachowy.


Lakiery firmy ORIFLAME
Dwa od lewej cena około 10,00 zł
Ostatni około 12,00 zł



Virtual
Zwykłe miniaturowe lakiery, (2,95 zł) - jak na swoją cenę godne polecenia.


Virtual FASHION mania (7,90 zł) - dobrze kryjące.


MAYBELLINE New York COLO RAMA (7,90 zł) - piękny jest ten od prawej.


AVON (ok. 12,00 zł).


AVON (ok. 12,00 zł)


LEMAX (4,90 zł) - kolor od lewej jest naprawdę ładny, prześlicznie wygląda na paznokciu.


LEMAX (4,90 zł) - dosyć dobre jak na swoją cenę.


Tak samo jak lakiery powyżej.


JOKO od Miraculum (9,90 zł - cena promocyjna) - posiadają szeroki pędzelek, nawet jednym pociągnięciem można pomalować całą płytkę paznokcia, bardzo lubię do firmę.


Identycznie jak lakiery powyżej. 


ROYAL (4,99 zł).


ROYAL (4,99 zł) - jedne z moich ulubionych lakierów.


PABLO COLOR (4,99 zł) - nowe lakiery zakupione na zbliżające się lato, jeszcze ich nie używałam.




To właśnie moje lakiery.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się coś więcej na temat któregoś lakieru, zapraszam do pytań,  a na pewno dodam post z recenzją danego produktu. 

Obecnie jestem na etapie poszukiwań opakowania na moje lakiery, jak coś znajdę/wymyślę, na pewno tym się z wami podzielę.

A teraz uciekam i pozdrawiam... :):)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*