Buty buty buty ...

środa, 30 kwietnia 2014
Hej :)

Dzisiaj jest piękny wiosenny dzień na dworze, a ja jak ostatnio bywa byłam u lekarza, coś te wszystkie choroby nie chcą mnie opuścić w tym roku. Mam nadzieję, że z nadejściem prawdziwej wiosny i ja będę zdrowa, bo trzeba pokazać dla Was jak najwięcej stylizacji. A jeśli chodzi o wiosnę, to jest to czas mody odzieżowej, ale i nie tylko. Obuwie też odgrywa bardzo ważną rolę w każdej stylizacji, jak dobrze dobrana biżuteria. Dlatego postanowiłam dla Was ukazać kilka hitów tego sezonu, ze strony CzasNaButy. :)


Na początek baleriny:

 1. Klik 2. Klik




 3. Klik 4. Klik


 5. Klik 6. Klik


 7. Klik 8. Klik


9. Klik



Teraz botki:

 1. Klik 2. Klik


 3. Klik 4. Klik


5. Klik


Czółenka (szpilka + koturna):

 1. Klik 2. Klik


 3. Klik 4. Klik



 5. Klik 6. Klik



 7. Klik 8. Klik



9. Klik



Kalosze na wiosenne opady deszczu:

 1. Klik 2. Klik



3. Klik


A na koniec   obuwie sportowe:

 1. Klik 2. Klik


3. Klik 4. Klik


Jak widać dziewczyny stawiamy na żywe kolory, i uśmiech na twarzy :)
Modne w tym sezonie są również wzory kwiatowe.
A tak na marginesie, dziewczyna wygląda najmodniej i najprześliczniej jak czuje się dobrze w tym co ma na sobie :)
W kolejnym poście dodam jakoś stylizację wiosenną :)

5 komentarzy

  1. baleriny dla mnie to podstawa, byleby były wygodne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze na wypady zakupowe i nie tylko ...:)

      Usuń
  2. Baleriny 7 i 8 piękne <3 I te botki koronkowe i szpile z nutkami rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie jakoś zainteresowały te buciki nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. parę par bucików wybrałabym dla siebie :)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :)
Zaglądam do każdego komentującego.
Jeśli blog Ci się spodobał, zachęcam do obserwowania.

Pozdrawiam :):*